۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵
ریکی پویگ؛ دردسر مربی بارسلونا

خط خوردن بازیکن جوان بارسلونا از لیست بازی آلاوز باعث شده انتقادات زیادی درمورد کومان مطرح شود.

علیرضا جوادی: پیش از شروع فصل خبری شوکه‌کننده در رسانه‌ها منتشر شد: کومان ریکی پویگ را نمی‌خواهد. البته بعد از گذشت چند ساعت مشخص که رونالد کومان به پویگ پیشنهاد داده است تا به تیم دیگری برود تا فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد.

اما از ابتدا نیز مشخص بود که پویگ خیلی‌سخت می‌تواند در ۴-۲-۳-۱ مد نظر رونالد کومان جایی داشته باشد. این موضوع در جریان بازی‌های این فصل نیز اثبات شد و ریکی پویگ در این فصل تنها به‌عنوان بازیکنی تعویضی در بازی ختافه وارد زمین شد و نتوانست خود را به کومان اثبات کند. 

خط خوردن پویگ از لیست بارسلونا در بازی آلاوز اما موضع کومان را به خوبی مشخص کرد. او همان‌طور که در تابستان به ریکی پویگ گفته بود او را در این فصل نمی‌خواهد و بهتر است تا او به تیم دیگری برود. این تصمیم کومان اما با انتقادات فراوانی روبه‌رو شده است و تعداد زیادی از هواداران بارسلونا-مانند بار قبل-ترجیح دادند از بازیکن آکادمی خود دفاع کنند و این تصمیم کومان را نقد کنند. باید دید باتوجه به انتخابات بارسلونا شرایط کومان درنهایت به چه شکل خواهد بود و او می‌تواند فصل آینده نیز در بارسلونا حضور داشته باشد یا نه.

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =