۰ نفر
۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
پیشرفت ۵۰ درصدر طرح آبرسانی چشمه چهراز

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت اب و فاضلاب استان چهارمحال وبختیاری از پیشرفت فیزیکی پنجاه درصدی پروژه آبرسانی از چشمه چهراز خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر احمدرضا محمدی در بازدید از این طرح آبرسانی هدف از انجام این پروژه را در مرحله اول افزایش آب مجتمع در مواقع خاص و مورد نیاز مشترکین بخصوص در فصولی که مصارف افزایش می یابد عنوان نمود و در مرحله دوم ایجاد بستری مناسب به عنوان منبع آب کمکی و قابل اتکا به عنوان پدافند غیر عامل برای زمانهایی که ممکن است منبع پایدار آب در مسیر ۱۴ کیلومتری خود دچار اختلال در آبرسانی گردد.
    دکتر محمدی با تاکید بر تکمیل هر چه سریعتر این پروژه آبرسانی از چشمه چهراز و افزایش کمی آب مجتمع چهار روستایی حیدر آباد به مشترکین توصیه نمود با مدیریت مصرف آب می توانند علاوه بر جلوگیری از هدر رفت آب آشامیدنی با پرداخت کمتر آب بها به سبد اقتصادی خانواده خود نیز کمک نمایند.
    مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  چهارمحال و بختیاری پیش بینی نمود با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال این شرکت بتواند با اجرای شبکه برق و تجهیز و راه اندازی آبگیر پروژه مذکور را تکمیل و راه اندازی نماید.
وی گفت: طرح جایگزینی خط انتقال این مجتمع که در سال ۱۳۷۴ اجرا شده با توجه به عبور از زمینهای رانشی منطقه نیاز به جابجایی دارد که با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته که در صورت تخصیص اعتبار انشالله عملیات اجرایی پروژه مذکور کلید خواهد خورد.
    قابل ذکر است این مجتمع چهار روستایی آب روستاهای حیدر آباد ، گوشه ، جغدان و چهراز را با جمعیتی بالغ بر ۱۸۰۰ نفر با نیاز آبی ده لیتر بر ثانیه هم اکنون تامین می نماید که نیاز است اعضای محترم شوراهای اسلامی ودهیاران روستاها آگاهیهای لازم را در خصوص عدم مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیر شرب را یاد آور شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1449640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =