ایرادات شرکت پاکزی اصلاح خواهد شد

شهردار اردبیل گفت: هر چند در ابتدای راه مشکلاتی در این حوزه وجود داشته ولی قطعا ایرادات اصلاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، لطف‌اللهیان در مورد فعالیت حوزه خدمات شهری و همچنین اجرای طرح پاکزی در شهر اردبیل افزود: با مشارکت سرمایه‌گذار اجرای این طرح در اردبیل در ماه‌های اخیر شروع شده و ما شاهد تفکیک و جمع‌آوری زباله‌های خشک در بین خانواده‌ها و خرید آن هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: پیمانکار این پروژه با جمع‌آوری زباله در سطح شهر، شهروندان را به مشارکت بیشتر فرا خوانده و امیدواریم حق و حقوق شهروندان و همچنین شهرداری در اجرای این طرح به خوبی رعایت شود.
لطف‌اللهیان بیان کرد: هر چند در ابتدای راه مشکلاتی در این حوزه وجود داشته ولی قطعا ایرادات اصلاح خواهد شد تا ما با یک روند مناسب در جمع‌آوری و دفن زباله‌ها در سطح شهر روبه‌رو باشیم.
وی اضافه کرد: همکاران ما در حوزه خدمات شهری تلاش می‌کنند تا از اجرای چنین طرح‌های مناسب با مشارکت شهروندان حمایت کرده و به نوعی به رفت و روب و تنظیفات مطلوب شهر کمک کنند.
لطف‌اللهیان در ادامه اظهار کرد: ما برخی انتقادات و مطالبات به حق اعضای شورای شهر را در نشست با سرمایه‌گذاران در این حوزه مطرح خواهیم کرد و انتظار داریم در اجرای این طرح بیش از گذشته پشتیبانی‌های لازم انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1451807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =