۶ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
هفته آینده کدام مناطق بارانی است؟

میزان نوشت: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صادق ضیائیان در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور بارش باران پیش‌بینی می‌شود و انتظار جوی پایدار در سایر نقاط کشور را داریم.

وی ضمن اشاره به اینکه شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، اصفهان و مشهد جوی پایدار دارند و احتمال افزایش آلودگی هوا در این شهرها وجود دارد، ادامه داد: فردا در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، بخش‌هایی از اردبیل و بخش‌هایی از استان کردستان بارندگی رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در اغلب نقاط کشور شاهد پدیده آب‌وهوایی خاصی نیستیم، اظهار کرد: بارش‌ها در روز شنبه محدوده وسیع‌تری را شامل می‌شوند و برای اغلب استان‌های شمال غرب کشور و همچنین مناطق ساحلی دریای خزر نظیر آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، بخش‌هایی از زنجان، مرکزی و گیلان و مازندران در این روز بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با اشاره به اینکه انتظار می‌رود این بارش‌ها در استان گیلان به مقدار قابل توجهی رخ دهد، افزود: درجنوب استان آذربایجان غربی و غرب استان کردستان شاهد بارش‌های فراوانی در روز شنبه هستیم و به طور کلی طی هفته آتی بارش باران برای استان‌های واقع در غرب و نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

47231
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1451819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =