با مدیرکل جدید ورزش تهران و همه حاشیه‌ای به نام هیات فوتبال!

رییس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از برگزاری انتخابات هیئت فوتبال تهران در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

زاوش محمدی: گره کور هیئت فوتبال تهران گویا قصد باز شدن ندارد. هیئتی که حالا دو سال است از تاریخ برگزاری انتخاباتش می گذرد و همچنین به ریاست همان رییس پیشین البته این بار زیر چتر سرپرستی اداره می شود. سرپرستی که اداره کل ورزش و جوانان استان تهران آن را قبول نداشت و معتقد بود که نمی شود خود سرپرست هم کاندیدای انتخابات باشد و هم مجری آن.

تمامی این کشمکش ها اما نتیجه ای جز عدم برگزار این انتخابات مهم تا این لحظه نداشته است. در همین خصوص با نصرالله پریچهره، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان تهران صحبت کرده ایم. مدیری که چندی است جانشین رضا گل محمدی بازنشسته شده و حالا برگزار کردن این انتخابات مطابق قانون را یکی از اهداف خود می داند.

*اگر ممکن است در ابتدا بفرمایید که انتخابات هیئت فوتبال استان تهران بالاخره چه زمانی برگزار خواهد شد؟

-قرار شده که جلسه ای در این خصوص برگزار شود تا زمان قطعی انتخابات مشخص شود. من تازه آمده ام و هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی این انتخابات برگزار می شود. ضمن اینکه معاون ورزشی ما هم کرونا گرفته و فعلا 10-20 روزی می شود که ایشان حضور ندارد. باید پرونده ها بررسی شود و سپس با فدراسیون هماهنگ کنیم و انتخابات را برگزار کنیم. من قبلا هم گفتم که هیئت هایی که با سرپرست اداره می شوند باید تکلیف شان هرچه زودتر معلوم شود. قرار شده که لیست این هیئت ها را بیاورند تا ببینیم که چه می شود کرد.به عنوان مثال ما تکلیف اسکی را روشن کردیم و ان شاءالله برای باقی هیئت ها هم این کار را می کنیم و اگر مشکلی باشد به کمک فدراسیون آن را مطابق قانون حل می کنیم تا سلیقه هم در کار نباشد.

*آقای گل محمدی قبل از اینکه استعفا بدهند می گفتند که سرپرست هیئت فوتبال که الان آقای شیرازی است، نباید مسئول برگزاری انتخابات باشد. بلکه باید سرپرست جدید تعیین شود.

-بر اساس آیین نامه فدراسیون ها و دستورالعمل های موجود، همه این موارد مشخص است. اما این که ایشان یا آقای شیرازی چه چیزی گفته اند را من الان نمی خواهم چندان واردش بشوم. به آن مرحله که برسیم مطابق آیین نامه عمل خواهیم کرد.

پربیننده های سرویس ورزشی: 

بغض پدر بشار رسن ترکید

مجتبی جباری با چسبی عجیب روی زانو/عکس

به من هم باید اندازه دیاباته پول بدهید

*آیا این انتخابات طی ماه های آینده برگزار خواهد شد؟ چرا که الان نزدیک به دو سال است که از زمان مقرر گذشته است.

-مسئله این است که تمام کارهای ما مربوط به هیئت ها نیست. ما الان درگیر چند پروژه عمرانی و مرتبط با نیروی انسانی هستیم و در حال حاضر هم من عازم رباط کریم هستم تا از شرایط بازدید بکنم. در ادامه حتما نوبت به انتخابات هیئت ها هم خواهد رسید.

*و اینکه از فردا قرار است مسابقات لیگ برتر آغاز شود. آیا این احتمال وجود دارد که بخاطر کرونا مسابقات به تاخیر بیفتد؟

-من هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و هیچ بخشنامه ای در این خصوص به ما ابلاغ نشده است و فدراسیون پزشکی ورزشی هم تاکنون مطلبی را در این خصوص اعلام نکرده است.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1451925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =