آغاز سخنرانی ترامپ:پیروز شده‌ام/سه شبکه خبری کنفرانس را ترک کردند/ترامپ هم بدون پاسخ به سوالات کنفرانس خبری را ترک کرد

رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر آرای قانونی شمارش شوند به آسانی پیروز می‌شوم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دقایقی پیش سخنرانی خود را درباره نتایج انتخابات اغاز کرد و گفت: در رقابت‌های سنا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. از اتفاقاتی که در این زمینه افتاده احساس غرور می‌کنیم.نظرسنجی‌های رسانه‌ها مصداق دخالت در انتخابات بودند.

 نظام [انتخاباتی] ما فاسد است و رأی‌گیری پستی سیستم ما را نابود کرده است.ناظران انتخاباتی را به مراکز شمارش آرا راه ندادند. می‌خواهند انتخابات را بدزدند. اجازه نمی‌دهیم.

دونالد ترامپ شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری بار دیگر از پیروزی بزرگ خود در ایالت‌های مختلف سخن گفت و تاکید کرد: خیلی از آرا با تاخیر واصل شدند. من قاطعانه در بسیاری از ایالت ها همچون فلوریدا، ایندیا و آیووا برنده شدم و بر خلاف مداخله تاریخی بزرگ رسانه ها و شرکت های تکنولوژی بزرگ ما با آمار بزرگی برنده شدیم.

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: هیچ موج آبی در کار نبود و برخلاف آنچه تبلیغ می‌کردند، موج بزرگ قرمز در کار بود و این را رسانه‌ها اذعان کردند.

ترامپ با بیان اینکه در سنا و مجلس نمایندگان بسیار موفق عمل کرده‌اند، اظهار کرد: در کارولینای شمالی و کنتاکی در رقابت‌های سنا علیه ما هزینه کردند اما ما حتی یک کرسی را در مجلس نمایندگان نباختیم و امروز با کاوین مک‌کارتی (رهبر اقلیت جمهوریخواه در مجلس نمایندگان) صحبت کردم، حتی یکی از کرسی های خود را نباختیم.

وی ادامه داد: من بزرگترین آرای رای دهندگان غیر سفید از جمله لاتین‌تبارها، آسیایی‌تبارها و بومیان را در مقایسه با سایر رئیسان جمهوری جمهوریخواه در ۶۰ سال گذشته برنده شدم.

ترامپ در حالی مدعی پیروزی شد که سه شبکه ABC, CBS و NBC پس از دروغگویی‌های مکرر دانلد ترامپ، کنفرانس خبری او را نیمه‌کاره قطع کردند. ترامپ در جملاتی ادعا کرد که اگر رای‌های قانونی درست شمرده می‌شد، به راحتی برنده می‌شد. او در ایالت جورجیا که حالا اختلاف چیزی در حدود 9 هزار رای است، ادعای پیروزی‌ای بزرگ می‌کند و می‌گوید در پنسیلوانیا که حالا لحظه به لحظه در حال از دست دادن برتری‌اش است، برنده نهایی است.

رئیس جمهور امریکا در ادامه سخنرانی خود افزود: ما ۷۰۰ هزار رای در پنسیلوانیا جلو بودیم ولی حالا می گویند ما ۹۰ هزار جلو هستیم. و همینطور برگه رای میاورند.

ما میخواهیم که افراد ما آنجا حضور داشته باشند. عجیب است که به شکایت ما استیناف داده اند.
در جورجیا من با اختلاف زیاد بردم و ۳۰۰ هزار رای جلو بودم و هی دارند رای من را کمتر می کنند و رای جلوی من ناگهان حالا عقب افتاده ام آنجا!از مناطق زیادی من به مدت ۴ ساعت شمارش را متوقف کردند
در میشیگان ما خیلی بالا بودیم و در ویسکانسین هم همینطور. در همه موارد رای های ما را کم کردند.

ترامپ: فرقی نمی‌کند چه کسی برنده می‌شود نمی‌توانیم اجازه دهیم این اتفاق برای ایالت متحده آمریکا بیفتد

ترامپ بدون پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران کنفرانس خبری را ترک کرد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    8 5
    یک بازنده واقعی بود و مزخرف گفت