حرف های جنجالی رحمان رضایی و یک اتهام سنگین!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:به این راحتی حق ما را می خورند. اتفاقی که سال قبل هم افتاده است. نزدیک 10 امتیاز سال قبل را از ذوب آهن گرفتند. امسال هم همین مسیر را می روند. برای من قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از تساوی ثانیه های پایانی ذوب آهن و فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر، رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن با انتقاد از داوری این مسابقه خواستار بررسی اتفاقات آن از سوی مراجع قضایی شد.

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن گفت: این بازی باید جدا مورد بررسی قرار بگیرد. هر مرجعی که مسئول رسیدگی است باید به این بازی رسیدگی کند. به این راحتی نمی شود پنالتی گرفت. آخر این لیگ برتر است؟ من خنده ام می گیرد. خنده ام می گیرد که به این شکل می آیند 40 ثانیه قبل از پایان بازی پنالتی این چنینی می گیرند.

سرمربی ذوب آهن اظهار کرد: بگویید سه امتیاز را می دادیم و بازی نمی کردیم؛ کسی هم خسته نمی شد. آقای داوری که آنجا از 25 متری صحنه ها را نمی بینی؛ آقای داور کنار که همه اوت دستی های آن ها خطا بود و یک خطا گرفتی؛ آقای داور چطور تشخیص نمی دهی این اوت دستی خطاست؟

او در ادامه گفت: به این راحتی حق ما را می خورند. اتفاقی که سال قبل هم افتاده است. نزدیک 10 امتیاز سال قبل را از ذوب آهن گرفتند. امسال هم همین مسیر را می روند. برای من قابل قبول نیست. چرا تدارک می بینیم؟ چرا تمرین می کنیم؟ بیایید همین جا امتیاز تقسیم کنیم. خواهش من این است هر مرجع قضایی که واقعا می تواند پیگیری کند و  باید هم این اتفاق رخ دهد.صحنه ها را به 10 داور نشان دهید. چطور داور خط نمی بیند که خطا قبل از 18 قدم بوده است.

رضایی در پایان گفت: واقعا متاسفم که چنین اتفاقی در لیگ برتر که همه چشم ها؛ همه دوربین ها روی آن زوم است، رخ می دهد وبه راحتی حق تیم تضییع می شود.

بیشتر بخوانید: انتقاد کمال از اکرمی؛ روی مخ بشار بود!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =