تراکتور پرهوادارترین باشگاه ایران شد/عکس

باشگاه تراکتور تبریز با کسب بیشترین آراء در نظرسنجی AFC به عنوان پرهوادارترین باشگاه ایرانی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳ روز پیش یک نظرسنجی به راه انداخت تا با انتخاب کاربرانش محبوب ترین و پرهوادارترین باشگاه فوتبال ایران را معرفی کند.

در این نظرسنجی سایت AFC  نام ۵ باشگاه ایرانی را به عنوان نامزد کسب پرهوادارترین نوشت. استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان و ذوب آهن ۵ نامزد کسب این عنوان بودند.

این نظرسنجی به پایان رسید و باشگاه تراکتور تبریز با کسب ۴۳ درصد آراء پرهوادارترین باشگاه ایرانی با آراء کاربران AFC  شناخته شد. پرسپولیس با کسب ۳۸ درصد آراء در رده دوم ایستاد و استقلال با کسب ۱۷ درصد آراء در جایگاه سوم قرار گرفت. سپاهان و ذوب آهن هر کدام در این نظرسنجی یک درصد آراء را از آن خود کردند.

۲۵۶ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1452996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    اینا با ربات رای دادن. کاش یه نظرسنجی واقعی مثلا با ثبت کد ملی انجام میشد اون وقت معلوم میشد تراکتور چندمه.
    • علی ابراهیم ... IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      2 3
      شایعه ای که کانال های هواداری راه انداختن. همچی چیزی نیست
    • تراختور IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      9 1
      شما هم رای تقلبی میدادین نسوز
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    حالا معلوم شد ناعادل فردوسی پور چطور تو نظر سنجی نود حق تراکتور رو خورده بود
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      2 3
      واقعا خجالت نمیکشی اینطور در این قسمت نظر دادی؟آیا میشد در اون رای گیری در اون سایت بیشتر از یک بار نظر داد یا خیر؟۱۰۰ بار هم میشد رای داد؟راستشو بگو.میشد یا نه؟اگر میشد اصلا میشه صحت نتایج اون نظرسنجی رو با با نظر سنجی از طریق پیام کوتاه(اس ام اس)مقایسه کرد؟خودت هم واقعا نتایج اون نظرسنجیو باور کردی؟بعد از قهرمانی تراکتور در جام حذفی ایران در چند ماه پیش، کلا در چند تا شهر تو ایران مردم بسیاری جشن گرفتن؟به جز تبریز و شاید چند تا از شهرها در شمال غرب ایران،در چه شهرهایی جمعیت بسیاری از بین مردم اون شهر،اون قهرمانی رو جشن گرفتن؟خودتو گول نزن.یکی از سوالات رایج در بین مردم بسیاری در نقاط بسیار و مختلفی در ایران اینه:"پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟"
  • جواد IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    94 44
    فکر کنم حتی طرفدارای واقعی تراکتور هم اینو باور نکنن ؛ شما باور می کنید؟
  • پویا IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    93 42
    این مدل نظرسنجی ها که هر نفر میتونه صدها و هزاران رای بده هیچ کجای دنیا سندیتی نداره.تراکتور در تمام نظرسنجی های با اختلاف پس از پرسپولیس و استقلال سومه و همه هم می دونن.Afcبراش حق مهم نیست فقط به تعداد و کمیت فکر میکنه وگرنه چه دلیلی داره سقف نزاره برای ارسال رای!
    • mortezazakeri20 IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      7 2
      ای اف سی رو قبول نداری...تعداد حضور تماشگر در لیگ آمار فدراسیون نشون اونم قبول نداری ترانسفر مارکت رو قبول نداری موقع قهرمانی حذفی پیام تبریک باشگاه های اروپایی ترک رو هم قبول نداری تعداد تماشاگر در بازی های رو در رو رو هم قبول نداری..
  • علی ابراهیم ... IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    54 95
    نتایج این سایت معتبرتر از برنامه هایی مانند نود، فوتبال برتر هست که مجریانش تعلقات رنگی دارند
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      1 2
      میشد در اون سایت میشد حتی ۱۰۰ بار هم رای داد یا نه؟راستشو بگو.میشد یا نه؟اگر میشد اعتبار نظر سنجیش از طریق پیام کوتاه(اس ام اس)در مجموع بیشتره؟خودتو گول نزن.من که در مازندران از بین افرادی که باهاشون بحث فوتبالی داشتم، اکثر قریب به اتفاق اون افراد از بین تیم های باشگاهی فوتبالی در ایران،اولین تیمی که طرفدارش بودن یا پرسپولیس بود یا استقلال.در نقاط بسیاری در ایران هم اینطوره.چند بار دیدی اتوبوس تیم تراکتور در سفر به شهرهای بسیارب در ایران با استقبال مردم بسیاری از بین اهالی اون شهرها مواجه بشه؟در این مورد در مورد داخل ورزشگاه توضیح نده.هیچ یک از طرفداران از تراکتور با اتوبوس و ماشین شخصی برای حمایت از تراکتور از تبریز و تعدادی از شهرهای واقع در آذربایجان به شهرهای دیگه نرفتن؟یکی از سوالات رایج در بین افراد بسیاری در نقاط مختلفی در ایران اینه:"پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟"
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      1 1
      بر اساس کدوم سند و مدرک معتبر اونطور در این قسمت نظر دادی؟
  • رضا IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    8 1
    حالا طرفدار ان پیروزی استقلال بدونن احترام به بزرگتر واجبه این ما نمیگیم سایت نظر سنجی بابا مسعودم نیس نودم نیس سایت معتبر دنیا میگه نه اس اس نه پس پس فقط تیر تیر تیراختور حاکم بزرگ تیراختور احترام بگذارید
  • رضا IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 4
    مبارکتون باشه دلتون رو به همین چیزا خوش کنید
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 8
    اصلا پرطرفدارترین تیم دنیا، خب بعدش چی دارین؟ از افتخارتتون بگو لطفا.
    • محمد IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      6 0
      افتخار به جام فلزی نیست پسرجون.کاش کمی از فوتبال درک میداشتی و متوجه میشدی افتخار واقعی و شهرت جهانی یعنی چه
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 8
    مثل روزروشنه نظرسنجی فیکه. با کد ملی بزارن ببینید کی طرفداراش بیشتره. البته شما ها با همین هم کلی خوشحال میشن. در واقعیت استقلال و پرسپولیس همه جای ایران طرفدار دارند نه فقط در یک استان خاص ، حتی در همون تبریز هم استقلال وپرسپولیس طرفدار دارن.
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 9
    طبق اعلام فیفا پرسپولیس جز پرطرفدارترین تیم های دنیاست و اسمی از سایر تیم های ایرانی برده نشده و اگر هم تیمی بهش نزدیک باشه اونم استقلاله نه تیم دیگه ای. وکلا حرف فیفا درسته نه این نظرسنجیهای الکی که هر نفر میتونه با پاک کردن کیش مرورگر و یا با استفاده ربات و از این دست ابزارها توش تقلب کنه.
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    8 0
    عشق است تراکتور با احترام به استقلال و پرسپولیس
  • شهاب IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    2 4
    بلاخره یه جا اول شد
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    2 9
    تراکتور قطعا در مناطق آذری زبان پرطرفدارترین تیم است. اما اکثریت مردم که ترک نیستند و اصولاً تراکتور بین سایر مردم اصلا طرفداری ندارد. پس واضح اینکه پرسپولیس و سپس استقلال که دوستدارانشان در مقیاس ملی و فراقومیتی بوده، هوادارانشان پرشمارتر است.
  • بهنام IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    10 2
    حالا معلوم شد کدوم تیم پرطرفداره،با نظرسنجی های نود کیف میکردین، با اون ثبت نظر فیکم نتونستین اول بشین،تو دربی نمیتونستین ورزشگاهو پرکنین پس الکی جوش نزنین، یاشاسین تراختور
    • علی GB ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 2
      سلام بزرگوار ... و اما بعد پر کردن ورزشگاه چه ربطی به پر طرفداربودن داره ... طرفدارای استقلال و پرسپولیس خیلی وقته کمتر دیگه میرن ورزشگاه اون علت داره از گرونی بگیر تا نوع بازی هایی که می کنند وگرنه شما 20 سل پیش نگاه می کردی ورزشگاه ها رو حتی تو شهرستانها هم ورزشگا هها پر میشد ... اینکه الا ن طرفدارای تراکتور میرن ورزشگاه خودت کلا تو قاضی کن سالای اولی که لیگ برتو اومدین بیشتر ورزگاه میومدین یا پارسال ... قطعا نوع بازی های تیمتون تاثیر میذاشت به اومدن و نیومدن تو ورزشگاه ... چیزی که هست شما کسایی که اذری زبونن اگه طرفدار تیمتون نباشن بهش انگ خیانت وفلان میزنین ... اصلا مگه اذربایجان فقط تراکتور بود والله اونموقع که ماشین سازی تو اوج بود طرفداراش بیشتر از تراکتوربود طرفدارای تراکتور کجا بودن ... خب شماها نتایج بهتر گرفتین طرفداراتون بیشتر شدن تو تبریز ... دوست عزیزمون دلیل جشن گرفتن رو میگن طرفدارامون بیشتره ... نمیگه چند نفر..بعدش ما بعد چندسال قهرمانی جامحذفی اوردین... بایدم چشن بگیرن... همین امسال استقلال لیگ برتر وببره ببین توچند تا شهر چشن میگیرن ...به هم دیگه احترام بذارید حله .
  • Ebrahim IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    5 0
    Tractor