۱ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
برای حرف‌های سرمربی‌ تیم ملی پاسخی ندارید؟

اسکوچیچ بدون آنکه شفاف صحبت کند از بعضی مشکلات برای دعوت از بعضی بازیکنان سخن می‌گوید.

«برای اردوی آبان برخی مشکلات برای دعوت از برخی بازیکنان داشتیم که در نهایت باعث شد شاهد عدم حضور آنها باشیم. سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، علی کریمی و محمد محبی از جمله نفراتی بودند که قصد داشتیم در این اردو از حضور آنها استفاده کنیم اما همانطور که گفتم به دلایل مختلف این موضوع رخ نداد.»

این جملات صحبت‌های دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هستند. او نام تعداد زیادی از بازیکنان را آورده و بی‌آنکه دلیل مشخصی برای دعوت نشدن این بازیکنان بیاورد، در لفافه از فدراسیون فوتبال گله کرده است. علت دعوت نشدن برخی از این بازیکنان مشخص است و می‌توان گفت مصدومیت باعث حاضر نبودن آن‌ها در اردوی تیم ملی است، اما در این بین بازیکنانی هستند که دلیل دعوت نشدن آن‌ها مشخص نیست. بازیکنانی که احتمالاً در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جز نفرات اصلی هستند.

از طرف دیگر این مسئله مطرح است که در تیم ملی سالی چند بازی با تیم‌هایی مانند بوسنی بازی می‌کند. آخرین‌بار که در یک بازی دوستانه مقابل تیم‌های باکیفیت قرار گرفتیم باید به قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ برگردیم. زمانی که در چند بازه زمانی مختلف با تونس، الجزایر و ترکیه بازی کردیم. از آن روزها بیش از دو سال می‌گذرد و بازی بوسنی، فرصت بعدی ما خواهد بود. برای همین که فدراسیون فوتبال باید به این ابهامی که اسکوچیچ مطرح کرده است پاسخ دهد و بگوید مشکلاتی که سرمربی تیم ملی از آن صحبت می‌کند چیست و چه دلیلی پشت دعوت نشدن بازیکنان کلیدی و باکیفیت تیم ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ: می‌خواستم بعضی از بازیکنان را دعوت کنم اما نشد

۲۵۵ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RO ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    0 0
    خود فدراسیون هم این آقا رو بعنوان سرمربی قبول نداره!