مشکلی برای تامین کالاهای اساسی در قزوین وجود ندارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: هیچ گونه مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی از جمله روغن در استان قزوین وجود ندارد و قیمت گوشت قرمز هم به زودی تعدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین، گفت: از ۴۱۷تن سهمیه روغن‌ تخصیص یافته به استان در جهت تنظیم بازار این محصول تا این لحظه ۲۸۸تن در فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و اصناف منتخب خوشنام سطح استان توزیع شده است.
افضلی گفت: توزیع مابقی سهمیه تخصیص یافته روغن به استان نیز طبق نیاز بازار به تدریج انجام خواهد شد تا شاهد بازگشت آرامش به بازار این محصول در سطح استان باشیم.
او با تاکید بر انجام بازرسی‌های مشترک در سطح استان، بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، اعم از گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و... می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.
ارائه گزارش کارگروه فرعی سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص آخرین وضعیت قیمت گوشت قرمز، ارائه گزارش عملکرد اتحادیه‌های صنفی در خصوص اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و گزارش وضعیت بازار و موجودی کالاهای اساسی از دستورهای جلسه ستاد تنظیم بازار استان بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1453080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =