مهاجم رئال مادرید از خطر زندان رفتن گریخت

به جای رفتن به زندان، لوکا یوویچ به علت نقض قوانین قرنطینه تنها جریمه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در اوایل شیوع ویروس کرونا بود که اخبار عجیبی در مورد لوکا یوویچ، ستاره جوان و صربستانی رئال مادرید منتشر شده و حتی شایعات حاکی از احتمال حبس شش ماهه این بازیکن بود. اما حالا مشکل لوکا یوویچ حل شده و مشکلی این بازیکن جوان را تهدید نخواهد کرد.

لوکا یوویچ با دادستانی صربستان به توافق رسیده و برای نقض قوانین قرنطینه در هنگام بازگشت به این کشور در ماه مارس فقط 30 هزار یورو جریمه پرداخت خواهد کرد. در آن مقطع لوکا یوویچ مجوز سفر به صربستان را از باشگاه رئال مادرید دریافت کرد، اما پیش از سپری کردن دوره 14 روزه قرنطینه تصاویری از او در جشن تولد نامزدش منتشر شده و این تصاویر خشم مردم صربستان را برانگیخت.

پس از رخ دادن این اتفاق ابتدا لوکا یوویچ جریمه شد، اما امتناع وی از پرداخت این جریمه منجر به تشکیل پرونده قضایی شد. پس از آن بود که ابتدا یوویچ جریمه شد، اما امتناع وی از پرداخت این جریمه منجر به تشکیل پرونده های قضایی گشت. در آن مقطع دادستانی خواستار صدور حکم شش ماه زندان برای این مهاجم 23 ساله شد، اما طبق ادعای کادناکوپه او اکنون با مقامات قضایی برای پرداخت جریمه به توافق رسیده است.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =