۱۱ نفر
۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
صرافی‌ها امروز دلار را چند خریدند؟

در حالی که طی دو هفته اخیر صرافی ها از خرید دلار امتناع می کردد و بازار خرید به دلالان حاشیه خیابان و صرافان غیر بانکی سپرده شده بود، خرید دلار از اواسط هفته آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار ارز امروز شرایطی با ثبات را تجربه کرد و نوسان دلار محدوده اندکی را شاهد بود. قیمت دلار در صرافی‌های بانکی در محدود ۲۷هزار تومان و در بازار آزاد در محدوده ۲۸ هزار تومان بود اما با این حال صرافان بانکی نرخ خرید دلار را ۲۶ هزار تومان اعلام کردند و در بازار آزاد نیز خرید دلار در همین محدوده بود.

 صرافان وضعیت بازار را عادی توصیف کردند و می‌گویند هیجان فروش در دو هفته اخیر و هیجان خرید در دو روز گذشته،امروز برطرف شد و از این رو بازار خرید و فروشی عادی را شاهد بود و با اضافه تقاضا مواجه نگردید.

بازار ارز

 برخی نیز معتقدند دلالان تلاش زیادی را برای بالا بردن قیمت دلار در دو روز گذشته به کار بستند و همین امر زمینه را برای رشد نزدیک به ۵ هزار تومانی قیمت ارز فراهم آورد.

 برخی از فعالان بازار می‌گویند سیگنال‌های اقتصادی در روزهای اخیر مانند سیگنالهای سیاسی مثبت است اما با این حال باید توجه داشت که برخی مانع از اثرگذاری سیگنال های مثبت می شوند چرا که زیان خود را در عدم ثبات بازار ارز می‌بینند .

 ریزش قیمت ارز در روزهای اخیر زمینه را برای کاهش قیمت‌ها در بازار موازی نیز فراهم کرد اما با این حال بازگشت قیمت دلار این روند را متوقف نمود.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =