کلنگ زنی عملیات اجرایی گازرسانی به کارخانه آب معدنی چویل دنا در سی سخت +تصاویر

آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی گازرسانی به کارخانه آب معدنی چویل دنا در سی سخت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سی سخت؛  این آیین با حضور معاونت استانداری، امام جمعه سی سخت، فرماندار شهرستان دنا، شهردار و شورای شهر سی سخت، هیئت مدیره واحدهای تولیدی و تعداد اندکی از شهروندان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
 
گفتنی است طول مسیر گازکشی بالغ بر ۳ کیلومتر بوده و در دو مسیر از خیابان دنا تا محدوده باغات و از هتل دال دنا تا کارخانه آب معدنی اجرایی خواهد شد.
لازم بذکر است اعتبار این شبکه بالغ بر ۵ میلیارد ریال بوده که ذی نفعان این پروژه؛ کارخانه آب معدنی چویل دنا، مجتمع گردشگری دنا، مجتمع اقامتی میراث فرهنگی، رستورانها، غرفه های عرضه محصولات سنتی و مستحدثات شهرداری در سربندان، مجتمع توریستی پرورش کبک، راهدارخانه گردنه بیژن، مجتمع پمپاژ آب و فاضلاب، مجتمع مشارکتی شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری خواهند بود.
 
جهان زابلی هیئت مدیره شرکت آب معدنی چویل دنا در این خصوص گفت: این پروژه در قالب پروژه گازرسانی به صنایع استان و در قالب ۶ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان انجام میگیرد.
 
زابلی تاکید کرد: این پروژه که مزایای زیادی برای اهالی داره کاملأ با پیگیری های شخصی و در قالب یک مطالبه شهروندی به مدت ۸ماه پیگیری شد و بحمدالله به نتیجه رسید.
 
وی افزود: پیگیری فرماندار محترم دنا و مساعدت ویژه شرکت گاز استان نیز کمک زیادی در این راستا کرد. گفتنی است در این آیین معاونت اقتصادی استانداری، فرماندار دنا و امام جمعه سی سخت نیز از این پیگیری های شهروندی تشکر و این پروژه را مصداق یک مشارکت و پیگیری مثبت شهروندی عنوان کردند.
 
همچنین در این آیین با توصیه فرماندار دنا جهت حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی هیچگونه بنری نصب نگردید و با حداقل هزینه و حداقل افراد به منظور جلوگیری از شیوع کرونا صورت گرفت.
 
فرماندار دنا در این آیین ضمن تشکر از پیگیری های هیئت مدیره شرمت آب معدنی چویل دنا گفت: بی شک آغاز عملیات اجرایی گازرسانی موجب رفع موانع تولید و تسریع در راه انداری مجدد این واحد تولیدی خواهد شد.
 
امام جمعه سی سخت نیز در این آیین اینگونه بیان کرد که هر گونه حضور، حمایت و مشارکت لازمه را در راستای پیگیری مطالبات مردمی خواهند داشت و در جبهه مردمی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
زابلی در گفتگو با سفیر دنا افزود: این کارخانه اکنون در مرحله تولید قرار ندارد و باتوجه به مشکل بدهی های معوق بانکی راکد است، ولی مقرر شد در دو فاز به موازات هم ، هم تسهیلات تزریق شود و هم یک سرمایه گذار در امر تولید سرمایه گذاری را انجام دهد و قصد داریم بع گونه ای راه اندازی کنیم که دائمی باشه که بزودی عملی خواهد شد.
 
زابلی نیز افزود: یکی از مشکلات این واحد تولیدی تأمین سوخت بود که کمتر از یک ماه آتی پروژه گازرسانی به اتمام می رسد و یکی از موانع تولید رفع خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =