نماینده همدان در مجلس: بازنگری طرح جامع شهر همدان در کاهش نرخ بیکاری و مسکن تاثیر دارد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و اعتباری در کشور، همه طرحهای عمرانی و اقتصادی در مرکز استان همدان با زمانبندی مشخص فعال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ حمیدرضا حاج بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری همدان گفت: همدان به یک کارگاه کار بزرگ تبدیل شده است.

وی افزود: جذب اعتبارات ملی باید از اولویت‌های مدیران استان همدان باشد تا طرح های عمرانی در حال اجرا شتاب ببشتری داشته باشد.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: پیگیر طرح جامع شهر همدان هستیم تا از این طریق یک هزار و ۵۰۰ هکتار به محدوده شهر همدان اضافه شود.

نماینده همدان اضافه کرد: کاهش قیمت مسکن و ایجاد افزون بر سه هزار شغل در زمینه های مختلف از تاثیرات بازنگری طرح جامع شهر همدان است. 

حسین افشاری فرماندار همدان نیز از تحقق ۸۰ درصدی اشتغال شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای پنج هزار و ۱۹ نفر در سطح شهرستان شغل ایجاد شده است.

وی افزود: تعهد اشتغال همدان در سالجاری ۶ هزار و ۲۹۶ نفر تعیین شده است که با کمک دستگاه های اجرایی و بانکها تاکنون بخش اعظم آن محقق شده است.

فرماندار همدان با اعلام اینکه آمار اشتغال به صورت منظم و مستمر توسط دستگاه های اجرایی در سامانه رصد ثبت می‌شود، اظهار داشت: از آمار فوق سه هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده اجباری جدید هستند که معادل ۷۲ درصد اشتغال ایجاد شده در سالجاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =