سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان: فوت شدگان کرونا در استان همدان به ۱۰۴۵ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تعداد فوت شدگان مبتلا به کرونا در استان همدان به یک هزار و ۴۵ نفر رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین همدان ؛ دکتر محمد طاهری با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱۶ نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان  مراجعه کرد و از این تعداد ۱۲۳ نفر در بخش عادی و ۱۸ نفر در بخش آی سی یو بستری شده‌اند، گفت: از مجموع بستری شدگان در بیمارستان‌های استان همدان حال ۵۷ نفر وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت ابتلای به کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تا امروز به هفت هزار و ۸۳۵ مورد رسیده است، افزود: ۹۱ نفر در استان همدان در شبانه روز گذشته به این بیماری مبتلا شده‌اند.

طاهری با بیان اینکه تعداد جان باختگان کرونا با فوت ۱۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۴۵ نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: در مجموع مبتلایان خارج از استان نیز به ۲۰۶ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: ۵ مرحله ضروری برای کنترل بیماری کرونا شامل شناسایی سریع مبتلایان، جداسازی سریع، درمان، پیگیری وضعیت بهبودیافته‌گان و ردیابی مبتلایان است و تا زمانی که این ۵ اصل به درستی انجام نشود نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم آمار مرگ و میر کرونا در استان همدان کاهش یابد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1454952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =