نظام پیشنهادها دانش سازمانی را توسعه داده و موجب ارتقای بهره وری می شود

تولید دانشی که به واسطه تجربه شخصی افراد و در نظام پیشنهادها ارائه می گردد، دانش سازمانی را توسعه داده و موجب ارتقای بهره وری می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در هشتمین نشست کمیته عالی نظام پیشنهادها و نوآوری که به صورت وبیناری برگزارشد، با بیان این مطلب گفت: نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه، خلاقیت و نوآوری، بزرگ ترین دارائی هرسازمان است.

سید محمد موسوی زاده اظهارداشت: توان فکری و دانش کارکنان به عنوان سرمایه های نهفته ای هستند که از طریق نظام پیشنهادها به منصّه ظهور و بروز رسیده و هرچه از این اندیشه های ناب استفاده بیشتری به عمل آید، به همان اندازه امکان رشد و توسعه مسیر فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به این که بهره مندی شایسته از مشارکت فردی و گروهی کارکنان در این عرصه، حل مسائل سازمان و بهبود مستمر تمام ابعاد را در برخواهد داشت افزود: دانشی که به صورت داوطلبانه، ارادی و آگاهانه از سوی کارکنان و  از طریق نظام پیشنهادها ارائه می گردد، به تحقق اهداف سازمانی کمک شایانی می نماید.

گفتنی است: در این نشست  ۲۳ پیشنهاد کارشناسی و مصوب شده کارگروه های هفت گانه نظام پیشنهادها و نوآوری این شرکت بررسی و ۲۲ پیشنهاد به تائید کمیته عالی رسیده و برای اجرا به واحدهای ذی ربط ابلاغ شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =