۰ نفر
۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵

سورپرایز کنید و خاطره بسازید

مصاحبه با محمد مهدی حبیبی نژاد- بنیان گذار و ایده پرداز سورپرایزممورایز
سورپرایز کنید و خاطره بسازید

.

واقعا شغلتون و تخصصتون طراحی و اجرای سورپرایز هست؟ هم در ایران و هم در امارات؟
بله واقعا طراحی و اجرای سورپرایز هست. اما سورپرایز نه به معنای بادکنک و گل و یه سری اتفاقات تکراری و از قبل قابل پیش بینی که عموم مردم انجام می‌دن بلکه سورپرایز به شکل یک سری اتفاقات خاص که بر اساس شخصیت آدمها طراحی می‌شن و در مکانهایی اتفاق می‌افتن که هیچ کس فکرش رو نمی‌کنه. حالا مناسبت این سورپرایز می‌تونه تولد باشه یا سالگراد ازدواج و یا قدردانی از عزیزانمون مثل همسر، پدر و مادر و یا برادر و خواهر و یا حتی ادمهای ارزشمند و اثرگذار زندگیمون.

چرا این احساسات  برای شما تا حدی مهم شدند که شغل و آینده کاریتون رو بر این اساس انتخاب کردید و گروه سورپرایزممورایز رو شکل دادید؟

شنیدن و دیدن احساسات مثبت مثل لبخندهای واقعی و اشکهای از سر شادی، همیشه به ما انرژی زیادی برای حرکت رو به جلو می‌ده و زمانیکه فیلم بعضی از این سورپرایزها رو برای عموم مردم به اشتراک می‌گذاریم، فیدبک و حس خوب مردم، انگیزه ما رو دوچندان می‌کنه. به خاطر همین هست که می‌پذیریم کار سخت و پر استرسی مثل اجرای سورپرایز رو انجام بدیم. درسته نتیجه آخر سورپرایزها خیلی شیرینه ولی چون همه اتفاق فقط تو یه لحظه می‌افته و هیچ تکراری هم وجود نداره استرس و نگرانی بسیار زیادی داره. به خصوص اینکه کیفیت برای ما بسیار اهمیت داره یعنی اجزای برنامه باید از قبل کاملا مشخص شده باشند و بسیار دقیق و سر وقت انجام بشن.

یه ذره دقیقتر از روال طراحی و اجرای سورپرایزهاتون به ما می‌گید؟

حتما، ببینید روال طراحی و پیشنهاد سورپرایز به این شکل هست که ما از شخصیت شخصی که قراره سورپرایز بشه بیشتر مطلع می‌شیم و بر اساس شخصیت اون شخص، یا از سورپرایزهای عمومیمون مثل سورپرایز سینما، موسیقی، مختصات عشق پیشنهاد می‌دیم و یا بر اساس آرزوی شخصیشون یک سورپرایز شخصی طراحی می‌کنیم و در مرحله بعد این سورپرایز توسط تیم اجراییمون به صورت کامل اجرا می‌شه. البته برای اطلاعات بیشتر هم می تونید به وبسایت ما یعنی www.surpriseMemorise.com مراجعه کنید و هم می‌تونید صحفه اینستاگرام سورپرایزممورایز به آدرس @SurpriseMemorise رو چک کنید.

یه سوالی رو بعد از انجام سورپرایزهاتون از سوژه‌ای که سورپرایز شده زیاد می پرسید، آیا تا به حال همچین اتفاقی رو در زندگیتون تجربه کرده‌اید؟

کاملا درسته، من این سوال را خیلی دوست دارم. افراد زیادی از جمله مخاطبین ما بارها و بارها این حرف را از ما شنیده اند. هر وقت این سوال رو می‌پرسیم خودمون از جوابهایی که می‌شنویم سورپرایز می‌شیم مثل بی نظیر بود، این اولین سورپرایز زندگیم بود. رویایی ترین شب زندگیم بود و یا حتی بعضی وقتها می‌شنویم تلنگری برای زندگیم بود.

البته خودتون هم می‌تونید فیدبک تعداد زیادی از مردم رو می‌تونید در صفحه اینستاگرام سورپرایزممورایز ببینید.
 

چرا سورپرایزممواریز( SurpriseMemorise ) رو به عنوان برند انتخاب کردید؟

سورپرایز.....ممورایز ، هر دو این کلمات معنای خاص و مهمی را در ذهن ما یادآوری می کنند.

کلمه "سورپرایز" یک کلمه غیرمعمول و شادی آور است و همچنین خاطره ای که از آن ساخته می شود آنقدر ارزشمند است که ما هر دو را در عنوان برندمون نگه داشتیم

تعداد زیادی از مردم فیلم های سورپرایز شما را دیدند و در نتیجه می دانند سناریوهای شما چگونه پیش میرود. آیا شما هر از چندگاهی سورپرایزهای جدید طراحی میکنید؟.

من اول یه سوال بپرسم، شما هر زمان که به سینما و یا پاساژ برای خرید می روید ، فکر می‌کنید قرار هست کسی شما رو سورپرایز کند؟ قطعا نه،

به خاطر همین هست که ما تعداد زیادی از فالورهای صحفمون که بارها سورپرایزهای ما را تماشا کردند، دوباره سورپرایز کردیم چون هرگز حدس نمی زنند.

و نکته دیگر این است که ما دسته‌ای از سورپرایزها با عنوان سورپرایزهای شخصی سازی شده داریم که برای هر فرد و با توجه به رویا و آرزوش طراحی می‌شن

 اگر مشکلی ندارید ، آیا می توانید از چشم انداز و آینده سورپرایزممورایز بگید؟

حتما، ولی امروز و در این مصاحبه نه. انشالله به زودی خواهید دید.

صحبتی یا چیزی نمونده که به عنوان حرف آخر این گزارش بگید؟

اول از همه آرزوم اینه که همه شما به زودی سورپرایز بشید، و دوم اینکه همه شما شایسته فهمیدن رنگ واقعی عشق و علاقه هستید. . بنابراین تماشای سورپرایز رو از سورپرایزممورایز ( SurpriseMemorise ) از دست ندید. (اینجا)


۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1455715