رسانه خبری نیوزمکس فروشی نیست‌ آقای ترامپ!

ایسنا نوشت: مدیرعامل رسانه خبری محافظه کار نیوزمکس تاکید کرده که این کانال خبری تلویزیونی هرگز به "تلویزیون ترامپ" تبدیل نمی‌شود و به عنوان یک آژانس خبری مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

به نوشته روزنامه دیلی میل، اظهارات کریستوفر رودی، مدیرعامل این رسانه خبری پس از آن مطرح شد که گفته می‌شود هیکز ایکوئیتی پارتنرز (Hicks Equity Partners)، یک شرکت سرمایه گذاری مرتبط با کمیته ملی جمهوری خواه، به دنبال بررسی احتمال خرید نیوزمکس است.

این تمایل در حالی مطرح شده که کمیته ملی جمهوری‌خواه می‌خواهد نیوزمکس را به عنوان رقیب مستقیم برای فاکس نیوز در نظر بگیرد. رسانه خبری نیوزمکس در طول انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر از دونالد ترامپ حمایت کرد و پشتیبان ادعاهای بی اساس او در تقلب انتخاباتی بود.

با این حال، مدیرعامل این رسانه خبری گفته که به دنبال فروش این رسانه نیست اما این را نیز مطرح کرده که تعدادی سرمایه گذار، بانک و عاملان استراتژیک تمایل خود را برای این کار اعلام کرده‌اند.

وی افزود: ما به تمامی این پیشنهادها گوش می‌دهیم اما تمرکز اصلی ما این است که دوست داریم در ۱۲ ماه آتی از فاکس نیوز پیشی بگیریم و به نظرم این کار شدنی است.

کریستوفر رودی در گفتگویی که روز یکشنبه انجام شد، گفت: نیوزمکس هرگز به تلویزیون ترامپ تبدیل نمی‌شود. ما همیشه خودمان را یک آژانس خبری مستقل می‌دانستیم و می‌خواهیم به این وضعیت هم ادامه دهیم. با این حال نیوزمکس با ایده نمایش هفتگی ترامپ در این کانال تلویزیونی پس از ترک کاخ سفید در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ آماده است.

این آژانس خبری مستقر در "پالم بیچ غربی"، فلوریدا در سراسر انتخابات از ترامپ حمایت کرد و ترامپ هم در عوض، چندین کلیپ از این کانال تلویزیونی را در صفحه توئیت خود بازنشر داد، در حالیکه اغلب به فاکس نیوز هشدار می‌داد.

نیوزمکس در سال ۲۰۱۴ توسط کریستوفر رودی که از دوستان ترامپ و از اعضای کلوب "مارالاگو" است، در پالم بیچ آغاز به کار کرده است.

رودی به وال استریت ژورنال گفته که نیوزمکس هنوز نتایج انتخابات را به نفع بایدن اعلام نکرده و تا زمانیکه ایالت‌ها پیروز را اعلام نکنند، این کار را انجام نمی‌دهد؛ اما این را هم گفته که این آژانس خبری حامی هر کسی که رئیس جمهوری بعدی باشد، خواهد بود.

وی افزود: نیوزمکس یک رسانه میانه‌روی محافظه کار است و ما به این نقطه نظر و دیدگاه درباره همه چیزها ادامه می‌دهیم که شامل رئیس جمهوری آمریکا نیز می‌شود.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1456588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =