اصلاح و بهینه سازی خطوط وتاسیسات توزیع برق روستای حسین آباد دراستان سمنان

درقالب مانورسراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق، خطوط،تاسیسات وتجهیزات برق رسانی روستای حسین آباد کردها ازتوابع شهرستان آرادان دراستان سمنان اصلاح و بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اشاره به مطلب فوق بیان داشت: قدمت شبکه های برق این روستا، بیش از ۴۰ سال با جمعیت یک هزار و ۸۰۰ نفرودارای ۶۳۸ اشتراک برق است که با توجه به فرسودگی و عارضه داربودن شبکه توزیع برق روستا، عملیات بهسازی تاسیسات برق آن بارعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی به انجام رسید.

سیدمحمد موسوی زاده با عنوان این که دراین رزمایش خدمت متعالی، پنج هزار و ۵۲۵ متر خط ۲۰ کیلوولت و سه هزار و ۸۹۰ مترشبکه فشارضعیف هوایی اصلاح گردیده گفت: احداث ۳۱۵ مترشبکه فشارضعیف هوایی جدید، تعویض ۷۲ اصله پایه های برق فرسوده و اصلاح شش ایستگاه هوایی توزیع برق، به عنوان برخی اقدامات به عمل آمده محسوب می شود.

وی اضافه کرد: احداث ۱۸ سرخط جدیدجهت متعادل سازی بارشبکه و افزایش قابلیت اطمینان، هرس شاخه های اضافی درگیر با شبکه، تعویض وتبدیل ۶۹ دستگاه سرچراغ فرسوده به پربازده، شناسایی ورفع ۸۵ مورد کانون های خطر و ۱۴ مورد رفع حریم شبکه های توزیع، ازدیگرفعالیت های به انجام رسیده دراین برنامه به شمار می رود.

موسوی زاده تصریح کرد: این مانور به استعداد یک هزار و ۴۲۷ نفرساعت با بهره گیری از ۷۲ دستگاه خودروی سبک وسنگین، با حضور ۲۶ اکیپ عملیاتی و در قالب ۱۳ طرح، به اجرا درآمده است.

وی افزود: بهبود کیفیت ولتاژتحویلی به مشترکین، کاهش تلفات، پیشگیری از سرقت شبکه های سیمی، بازآرایی مبلمان شهری، تقلیل خاموشی های ناخواسته مشترکان، بهبود روشنایی سطح روستا، افزایش آمادگی برای زمان بحران، ارتقای کارایی عملیات، کسب مهارت تصمیم گیری واجرا درشرایط اضطراری، رفع کانون های خطرآفرین و افزایش رضایتمندی اهالی، از جمله اهداف اجرای این مانور است.

وی با اظهار این که برای اجرای اقدامات ذکرشده مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است خاطرنشان کرد: این مانورسراسری در تمامی استان ها وبا هماهنگی شرکت توانیر در روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان به اجرا درآمده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =