خدمت رسانی الکترونیک به مردم نباید قطع شود

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در جلسه ی شورای مدیران بخش ICT استان که به منظور بررسی مسائل و چالش های پیش رو در ایام تعطیلات و قرنطینه ی کرونایی برگزار شد، گفت: بسترهای خدمت رسانی الکترونیک به مردم در ایام پیش رو نباید قطع شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان سید یاسر حسن پور در جلسه ی مشترکی که به منظور بررسی چالش ها و مسائل احتمالی پیش رو در ایام تعطیلات و قرنطینه ی کرونایی برگزار شد، گفت: پایداری شبکه ارتباطی استان جهت ارائه خدمات مطلوب مهمترین هدف مجموعه تعریف می گردد.
حسن پور در این جلسه که با حضور مدیران ارشد حوزه ICT استان و نیز مدیر کل برنامه ریزی و نوسازی  استانداری سمنان برگزار شد ضمن تاکید ویژه برافزایش کیفیت خطوط DSL روستایی که جز اولویت های وزارت ارتباطات است اعلام کرد: در حال حاضر مجموعه ی ICT استان ۱۰۰ درصد آماده ی خدمت رسانی در روزهای آتی است .
وی همچنین ضمن تاکید بر رعایت همه جانبه ی پروتکل های بهداشتی این ایام از مدیران دستگاه ها خواست : ضمن رعایت شیوه نامه های موجود از کشیک های ۲۴ ساعته به منظور جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی بهره برند . 
وی همچنین با اشازه به موقعیت و رتبه ی  بسیار خوب استان سمنان از منظر شاخص های ارتباطی اذعان کرد: اولویت مجموعه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات استان رضایت مردم و نیز بهبود شرایط به نفع مردم استان است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1457994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =