فعالیت خودروهای حمل بار و مسافر در محدودیت‌های کرونایی بلامانع است

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ناوگان حمل و نقل بار و مسافر دارای مجوز مانند گذشته می توانند به فعالیت خود به صورت شبانه روزی ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: با توجه به ابلاغیه قرارگاه فرماندهی ستاد کرونای شهرستان قزوین، در محدودیت های جدید کرونایی تعیین شده که از اول آذر ماه سال جاری به اجرا درآمده، کلیه تاکسی های خطی، گردشی، آژانسی پلاک ت و همچنین خودروهای سواری شخصی ساماندهی شده دارای آرم و علائم و مجوز معتبر از سازمان تاکسیرانی بر اساس کاربری و محل فعالیت تعیین شده در پروانه فعالیت می توانند همچون گذشته با رعایت مقررات و ضوابط به صورت ۲۴ساعته ارائه خدمات و جابجایی مسافر ادامه دهند.
عرشیان ادامه داد: همچنین بر اساس این تصمیم، کلیه خودروهای ناوگان باری (وانت بارها) دارای مجوز نیز براساس کاربری و محل فعالیت تعیین شده در پروانه فعالیت می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.
او تصریح کرد: در صورت هر گونه تغییر در این تصمیم، مراتب از طریق پرتال سازمان تاکسیرانی و کانال تاکسی خبر به اطلاع رانندگان گرامی می رسد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین در پایان یادآور شد: رانندگان تاکسی و وانت بار در صورت داشتن هر گونه سوال می توانند با روابط عمومی سازمان به شماره ۳۳۸۴۸ داخلی۱۲۵ تماس حاصل کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =