بازپخش حضور چنگیز جلیلوند و عمو راستگو در تلویزیون

شبکه نسیم، یاد و خاطره دو چهره ماندگار حوزه رسانه، مرحوم حجت‌الاسلام راستگو و مرحوم چنگیز جلیلوند، دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون را گرامی می‌دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شبکه نسیم، گفت‌وگوی صاحب صدای خاطره‌ساز، زنده‌یاد استاد چنگیز جلیلوند را فردا شب (دوشنبه سوم آذر) در برنامه «کتاب باز» ساعت ۱۹ باز پخش می‌کند.

این چهره پیشکسوت عرصه گویندگی و صداپیشگی اردیبهشت امسال مصادف با ماه مبارک رمضان، مهمان سروش صحت در برنامه «کتاب باز» بود.


این مدیر دوبلاژ و بازیگر که تجربه‌ دوبله‌ ۴۰۰۰ فیلم را در کارنامه‌ خود دارد، با حضور در استودیوی برنامه‌ «کتاب‌باز» از تجربه‌ قرنطینه در ایام کرونا سخن گفته بود. وی همچنین از اهمیت مطالعه در هنر دوبله به‌ویژه خواندن کتاب‌هایی که اقتباس سینمایی از آنها صورت گرفته پیش از دوبله سخن گفته بود.

چنگیز جلیلوند که از پنج‌شنبه ۲۹ آبان در بیمارستانی در تهران به علت درگیری با کرونا بستری شده بود، امروز (یک‌شنبه دوم آذر) درگذشت.

همچنین امشب (یک‌شنبه دوم آذر)، آخرین حضور حجت‌الاسلام راستگو در قاب تلویزیون و در برنامه «چهل تیکه» ساعت ۲۰:۳۰ بازپخش می‌شود. این برنامه مربوط به فصل گذشته «چهل تیکه» است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان، امروز (یکشنبه دوم آذر) در سن ۶۷ سالگی در قم دارفانی را وداع گفت.

۵۷۲۴۵ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1458484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =