۴ نفر
۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
اسرائیل،همچنان در ایران فعال است

ترور دکتر محسن فخری زاده توسط اسرائیل بیانگر آنست که همچنان تشکیلات جاسوسی و عملیاتی اسرائیل در ایران فعال است.

این هفتمین ترور دانشمندان هسته ای ایران است که همگی آنها به شهادت رسیده اند. الان بیش از ده سال است که اسرائیل به طور مرتب در داخل ایران عملیات مختلف از جمله ترور انسان‌های دانشمند را انجام می دهد.

روش ترور رئیس سازمان پژوهشی و نوآوری وزارت دفاع مشخص می سازد که ساختار عملیاتی اسرائیل در ایران بسیار مجهز و پیشرفته و متکی بر اطلاعات دقیق است.

اسرائیل تا کنون برای مقابله با برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران تمام ظرفیت های اطلاعاتی، امنیتی، سایبری، عملیاتی و دیپلماتیک خود را بکار گرفته است و باید احتمال داد که این برنامه ادامه خواهد یافت.

صرف نظر از اهداف اسرائیل از انجام اینگونه ترورها، باید دید چه ضعفی در ساختار و ساز و کارهای دستگاه های امنیتی ایران وجود دارد که علیرغم محتمل بودن ترور افرادی مانند شهید فخری زاده و پیش بینی محافظ برای آنها باز هم عملیات اسرائیل موفق می شود!! از سوی دیگر این ترور نشان می دهد که واکنش های عملیاتی و دیپلماتیک ایران در برابر این ترورها بازدارنده نبوده است.

امید است شهادت دکتر فخری زاده موجب انهدام تشکیلات اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در داخل ایران شود و جمهوری اسلامی بتواند بر صهیونیست ها در این زمینه مسلط شود. 

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 1
    وقتی یه سری عوامل بی لیاقت و ..... مسند کار باشند بهتر ازاین نمیشه روحانی مچکریم !!!!!!
    • NO ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      0 0
      روحانی به جای خودش ولی تمام رخنه از دولت بهاری رایحه دار شروع شد!
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    بایدبرای،اینچنین،دانشمندی،ده،ماشین،حرکت،میکردتا،تروریستها،گمراه،میشدند،نه،یک،ماشین
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 0
    سردار آسمان را نظم نظام بدهید خدمت کردید والله
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    متاسفانه، این تشکیلات هر چه که هست تمام توان امنیتی و اطلاعاتی کشور را به سخره گرفته است و در عرض سه هفته دو عملیات مهم و اساسی را انجام داده است. مسولین امنیتی سکوت کرده یا قول انتقام میدهند. آقایان شما مسول هستید که اجازه اینگونه عملیات را ندهید تاسف و انتقام گیری دردی را دوا نمیکند تمام شد کشتند ضربه را زدند. ضربه را خوردید یعنی باخته اید یعنی ناتوانید یعنی وحشت و ناامنی در جامعه ایجاد شده. لینانی را کشتند هیچ مقام امنیتی لام تا کام سخنی نگفت اینهمه سازمان اطلاعاتی، وزارت اطلاعات، حفاظت و اطلاعات سپاه، حفاظت و اطلاعات قوای گوناگون چه میکنند؟ به نظر می آید که دچار بحران امنیتی شده ایم و راس مدیریتی امنیتی در کشور وجود ندارد و یا بسیار ضعیف است.
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    اگر فقط و فقط یک ماشین ضد گلوله ساده سوار بودند این اتفاق نمی افتاد گلوله از اونطرف جاده براحتی از شیشه ها رد شده بود
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    محاله بتونن بر اسراییل و موساد بر بیان هر کار خواسته انجام داده تو اطلاعات خیلی ضعیفیم خیلی هر کار گفتن انجام دادن واقعا معرکه اون وقت چهل ساله ما می خوایم سلمان رشدی رو بکشیم حتی نمی دونیم تو کدوم کشوره