احداث ۲۰مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از فعالیت ۳۲مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز ۲۰مجتمع دیگر در حال ساخت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فیاض بیگدلی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: اینگونه مراکز با هدف تمرکز خدمات و افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده‌ای از طریق توقف کوتاه مسافر و رانندگان و ارائه خدمات به آنها ایجاد می‌شوند.
او با اشاره به عملکرد یک ماه گذشته این اداره کل در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی اضافه کرد :طی آبان ماه امسال ۱۸پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع های خدماتی رفاهی رسیدگی و مکان‌یابی هشت مجتمع نیز تایید شد. 
بیگدلی ادامه داد: با توجه به لزوم ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی در راه‌های فرعی و روستاهای هدف گردشگری پنج مورد از مراکز فعلی و ۲مجتمع از مراکز در حال ساخت در  همین راه‌ها هستند. 
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: در این راستا باید با هماهنگی‌ و همکاری با دستگاه‌های مربوط نقاط مورد نیاز برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی در مسیرهای فرعی در قالب فراخوان جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =