کشف ۴۹۰۷ کیسه آرد یارانه‌ای خارج از شبکه در البرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اعلام کرد: بر اساس آمار از ابتدای سال جاری تاکنون بازرسین ویژه آرد و نان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز موفق به کشف بیش از چهار هزار کیسه آرد یارانه‌ای شده‌اند که از شبکه تعریف شده قانونی خارج و به نانوایی‌های آزادپز یا دیگر صنوف به چند برابر قیمت فروخته شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛  «رامین ربیعی» تصریح کرد: اکیپ ویژه بازرسی کارگروه تنظیم بازار معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز با حضور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای موفق به احراز تخلف گران‌فروشی اقلام ضروری شده و ۴ پرونده تخلف در این راستا تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.


وی افزود: اکیپ ویژه بازرسی آرد و نان گارگروه تنظیم بازار معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت البرز به همراه کارشناسان شرکت غله و اتحادیه نانوایان نیز موفق به کشف تخلف عرضه خارج از شبکه ۵۵۰ کیسه آرد یارانه‌ای از نانوایی‌های سطح استان شده‌اند.

دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار استان البرز اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تخلف عرضه خارج از شبکه تعداد چهار هزار و ۹۰۷ کیسه آرد شناسایی و بیش از ۶۵ پرونده تخلف جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول در خاتمه اظهار داشت: برابر هماهنگی انجام شده گشتهای مشترک در این زمینه هر روز با جدیت در حال انجام است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1460957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =