پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی

دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم زمان با سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر آن روحانی شهید و مبارز پیامی صادر کرده است.

به گزارش خبرآنلاین از انزلی، دکتر محمد ولی روزبهان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم زمان با سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر آن روحانی شهید و مبارز پیامی صادر کرده است.

بنا بر این گزارش در این پیام آمده  :

تاریخ پر افتخار کشورمان همواره یاد آور رشادت ها و دلیری های مردمانی عدالت خواه و دین‌دار بوده و یازدهم آذر ماه سالروز شهادت روحانی مبارز میرزا کوچک خان جنگلی، یاد آور حماسه ماندگار دلاور مردانی از دیار گیلان است که با گذشت حدود یک قرن همچنان در دل و جان مردمان ایران اسلامی که در برابر ظلم و ستم دشمنان ایستادگی کرده، جاودانه مانده است.

بی تردید نهضت جنگل میرزا کوچک خان  منشاء دینی و اعتقادی داشته و از مهم ترین ارکان آن به عنوان یکی از مردمی ترین نهضت های ایجاد شده در برابر ظلم و ستم و دفاع از کیان اسلامی، پیروی از آرمان عدالت خواهی بوده است ، آرمانی که هویت و امید به آینده ای درخشان همراه با بالندگی نسل ها ، مقاومت در برابر بیگانگان و پیشرفت همه جانبه کشور را رقم زده است.

اینجانب سالروز شهادت روحانی شهید میرزا کوچک خان و شهدای روحانی مبارز و آزادیخواه راه وطن و بزرگ مردان و مفاخر دیار سرافراز گیلان‌زمین که در طول تاریخ با خون خود، ایستادگی و مبارزه در برابر استبداد را به همگان آموختند گرامی داشته و به روح بزرگ و ملکوتیشان سلام و درود می فرستم.
  بی شک ایران اسلامی با تکیه بر تاریخ پرافتخارش و پرورش جوانانی غیور در تمامی حوزه ها و مراحل پیش رو با عنایت خداوند متعال پیروز و سربلند خواهد شد.

محمد ولی روزبهان
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =