‍ ‍ اجرای طرح های توسعه ای واحد های تولیدی موجب رونق تولید می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای موجب ایجاد رونق و اشتغال در استان می‌شود، بنابراین برای تحقق اهداف باید بروکراسی اداری کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، الله‌کرم نصیری ۱۰ آذرماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در واگذاری اراضی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری باید مشکلات اجتماعی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: قوانین در واگذاری اراضی رعایت تا در آینده مشکلی ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تمام جوانب را به‌صورت کارشناسی بررسی و در این رابطه باهم همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: قطعا اجرای طرح‌های توسعه‌ای موجب ایجاد رونق و اشتغال در چهارمحال و بختیاری می‌شود، بنابراین برای تحقق اهداف باید بروکراسی اداری کاهش پیدا کند.

نصیری افزود: متولی پرداخت تسهیلات برای طرح‌های اشتغال روستایی و عشایری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این تسهیلات به تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری تعلق نمی‌گیرد، اما می‌توان از سایر تسهیلات در حوزه رونق تولید، صندوق توسعه ملی، جهش تولید و ... نیز اختصاص داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بانک‌های عامل باید همکاری لازم را با سرمایه‌گذار در تامین مالی برای خرید تجهیزات و مواداولیه داشته باشند، خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذار برای اجرای طرح نیازمند حمایت است، برخی اعتبارات هنوز به‌طور کامل جذب نشده و می‌توان از این اعتبارات به طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اختصاص داد.

وی در خصوص مشکلات طرح نیروگاه برق‌آبی بهشت‌آباد در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: مشکل اصلی این طرح تامین منابع مالی برای خرید تجهیزات و سایر مسائل است، باید در جلسه‌ شورای هماهنگی بانک‌ها این مسئله طرح و سپس منبع مالی پیشنهاد داده شود.

نصیری اضافه کرد: این طرح یکی از طرح‌های تاثیرگذار برای تامین برق منطقه است و می‌توان این نیروگاه را وارد مدار برق سراسری نیز کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طرح‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری باید حمایت شوند تا این طرح‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برسند، همچنین درصدد هستیم سرمایه‌گذاران کلان را برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و سرمایه‌گذاری جذب کنیم و مشوق‌هایی را برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم تا شاهد توسعه و رونق در استان باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1461580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =