همکاری چشمگیر قزوینی‌ها در فاز سوم شیوع کرونا

استاندار قزوین گفت: همکاری مردم فهیم استان، بازاریان، اصناف و صاحبان مشاغل مختلف در فاز سوم شیوع کرونا برای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها بسیار چشمگیر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین با اعلام این خبر، گفت: درست است که شرایط اقتصادی بسیار سختی بر جامعه حاکم است و تعداد زیادی از مردم در تأمین معیشت خود با مشکلاتی مواجه هستند ولی وقتی بحث صیانت از جان و سلامت مردم مطرح می‌شود همه این مسائل به کنار گذاشته می‌شود.
او با بیان اینکه در این شرایط، همه باید دست به دست هم بدهیم و از جان مردم صیانت کنیم، گفت: امروز در فاز سوم شیوع کرونا جان مردم در خطر است و این ویروس به صورت نامرئی تهدید می‌کند و به شهروندان آسیب می‌زند بنابراین باید با همکاری هم و رعایت دستورالعمل‌ها با آن مقابله کنیم.
جمالی پورگفت: خدا را شکر می‌کنیم که در فاز سوم شیوع کرونا همکاری مردم در اجرای طرح، بسیار هوشمندانه و چشمگیر است و گزارش‌های مختلف از سطح شهرستان‌های استان از عنایت، همت و همراهی آحاد مردم به ویژه کسبه در اجرای طرح، حکایت دارد.
استاندار قزوین گفت: امیدواریم با این همت که در سطح استان رقم خورده است بتوانیم به زودی شرایط استان را تغییر دهیم و پیشگیری‌های صورت گرفته به امر مقابله با این ویروس تبدیل شود و سطح آلودگی در استان کاهش یابد.
او بیان کرد: تمامی اقدامات ما زمانی ارزشمند است که همکاری مردم اتفاق بیفتد و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا رعایت شود و شهروندان از برگزاری تجمعات خانوادگی، عروسی و ختم اجتناب کنند.
این مقام مسئول گفت: از بازاریان و کسبه خوب و فهیم استان نیز انتظار داریم حرکتی را که شروع کرده‌اند با جدیت پیگیری کنند تا بازارها و کسبه را محدودتر نکنیم و هرچه سریعتر شرایط استان را تغییر بدهیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =