گواهی عدم سوءپیشینه برای داوطلبان شورای شهر و روستا الزامی است

معاون سیاسی استاندار قزوین بیان کرد: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین با اشاره به فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها گفت: برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه تا زمان ثبت نام نگذشته باشد، توسط داوطلبان انتخابات شوراها الزامی است.
حبیبی در ادامه تاکید کرد:  براساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شورای اسلامی داوطلبان هنگام ثبت نام باید حتما گواهی عدم سوپیشینه داشته باشند که از تاریخ صدور آن نباید بیش از سه ماه گذشته باشد.
معاون استاندار در ادامه بیان کرد: به جهت تسریع در دریافت گواهی عدم سوءپیشینه، افرادی که در نظر دارند خود را برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها داوطلب نمایند از هم اکنون جهت دریافت گواهی مذکور اقدام کنند.
معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهرها از تاریخ ۲۰/۰۹/۹۹ یعنی ۸روز دیگر و داوطلبین شوراهای اسلامی روستاها از تاریخ ۱۶/۱۰/۹۹ می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات قضایی و دریافت گواهی عدم سوپیشینه جهت ثبت نام اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1462375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =