واگذاری۱۱۰ واحد مسکونی برای خانواده مددجویان تک معلولی و دو معلولیتی در استان چهارمحال وبختیاری

مدیر کل بهزیستی استان از افتتاح ۱۱۰ واحد مسکن محرومان در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان ، نرگس عسگری، مدیر کل بهزیستی استان  در آئین واگذاری ۱۱۰ واحد مسکن محرومان در استان همزمان با سراسر کشور گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی بیش از ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بهزیستی هزینه شده است.
مدیر کل بهزیستی استان افزود: از این تعداد مسکن، ۴۳ واحد متعلق به خانواده‌های دارای دو معلول شهری و روستایی و ۶۷ واحد متعلق به خانوارهای تک معلول خود مالک است.
وی با اشاره به اینکه برای احداث مسکن خانواده‌های دارای دو معلول بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اعطا شده است، گفت: این کمک بلاعوض از محل اعتبارات بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت شده است که از مبلغ مذکور ۱۷ میلیون تومان توسط بهزیستی، ۸۴ میلیون تومان توسط بنیاد مستضعفان، ۳۰ میلیون تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام و ۹ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت شده است.
عسگری اظهار داشت: از سال گذشته طرح نهضت مسکن خانواده‌های دارای دو معلول در مناطق روستایی آغاز شده است که تاکنون ۲۳۲ خانواده دارای دو معلول صاحب خانه شدند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1463307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =