حرف‌های مهم شجاع خلیل‌زاده با هواداران پرسپولیس/عکس

مدافع سابق پرسپولیس پستی در تلگرام برای هوداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شجاع خلیل زاده مدافع سابقه پرسپولیس که ابتدای فصل از این تیم جدا و راهی الریان قطر شد، در کانال تلگرامی خود پستی را برای هواداران این تیم منتشر کرد.

شجاع خلیل‌زاده در کانال تلگرامی خود نوشت:

هوادارای عزیز و دوست داشتنی پرسپولیس می خواهم صحبتی با شما داشته باشم تا خیلی از سوتفاهم‌ها برطرف شود.

من اگر بابت رفتنم از تیم مجبوبم کسی را ناراحت کردم عذر می خواهم ولی بارو کنید که من در کار انجام شده قرار گرفتم.

هنوز و همیشه قلب و روحم با پرسپولیس است، این شعار نیست. من با عملم خیلی چیزها را نشان دادم. من تعصبم را خیلی قبل تر ها به همه نشان دادم.

آرزو و امید من قهرمانی تیم محبوبم پرسپولیس در آسیاست و هنوز خودم را جزیی از این تیم که مثل خانواده برایم با ارزش است می دانم.

در این مدت حرف های زیادی شنیدم اما باور کنید دلیل نمی شود کسی که لوگوی تیمی را بوس کرد عاشق تیم قبلی نباشد. من آن جا مجبور به این کار شدم و قبلا هم توضیح دادم.

شب روز من پرسپولیس بوده و هست و بازهم می گویم من می خواستم بمانم اما اتفاقاتی رقم خورد که نشد.

در این مدت خیلی اذیت شدم ولی همیشه به خاطر تیم سکوت کردم چون پرسپولیس برای من فراتر از تیم و باشگاه است. پرسپولیس برای من هویت و اصالت است.

باز هم می گویم که من هرچه دارم از پرسپولیس بوده و هست. تا روزی که در تیم بودم همیشه سعی کردم با تمام وجودم بازی کنم وهیچ وقت برای تیم کم نگذاشتم. تا همیشه دوست تان دارم چون آن چه که الان هستم از برکت پرسپولیس و حمایت شما هواداران عزیز و مهربان است.

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1464553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قادر IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    19 23
    شما دیگه جایگاهی تو قلب هوادار نداری.الکی این در و اون در نزن
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    10 25
    من جای تیم قطری بودم تو را اخراج می کردم. پول حرفه ای میگیری آخر آماتور هستی.
  • نفس خلیل زاده: پرسپولیسی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    12 2
    شجاع دلبر زاده
  • ناشناس IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    4 0
    شجاع مجبور شد بره چون قرار داد با هاش نمیبستن و اینکه لوگوی تیم قطری رو بوشید به این معنا نیست که دیگه پرسپولیس رو دوست نداره و اینم بگم که بهش گفتن برای عکس لوگو رو ببوس و اونم نمیتونست بگه من اینکار رو نمکینم ولی بازم من دخالت نمیکنم هر کس به اندازه شعور خودش درک میکنه و اینکه شجاع خیلی میون هواداری پرسپولیس عزیز بود برا همین خیلی از دستش ناراحت شدن چون ازش انتظار نداشتن بره یه تیم دیگه و من واقعا پرسپولیس رو دوست دارم و اینکه چون شجاع رفته دلیل نمیشه پرسپولیس ضعیف شه ما هنوز کلی ستاره داریم و به امید قهرمانی آسیا و درخشش پرسپولیس تا همیشه هوادار پرسپولیسم و امیدوارم عیسی آل کثیر هم بخشیده شه چون اون یک نژاد پرست نبود بلکه یک عموی مهربونه من یک پرسپولیسی هستم و تا ابد میمونم و حاضرم جونم رو هم بدم
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
    5 0
    هر کاری هم که کنی تا اخر عمرم دوست دارم جات توی قلبه، دوست دارم دلی هرکاری هم که کردی حتما دلیل داشت و منتظریم که برگردی به تیم محبوبت