کاپیتان ذوب‌آهن دوباره کرونایی شد

ورزش سه نوشت: ابراهیم تقی پور مربی ذوب آهن اعلام کرد تست مجدد قاسم حدادی فر کاپیتان تیمش مثبت شده و او هنوز به کرونا مبتلاست.

تیم فوتبال ذوب آهن در هفته گذشته شرایط عجیبی را بابت درگیری از نفرات تیم با ویروس کرونا تجربه کرد. پس از آنکه آنها با حذف نفرات کرونایی و با یک لیست جدید مقابل شهرخودرو حاضر شده و بازی را به حریف واگذار کردند، در شرایطی که درخواستشان تعویق بازی با پرسپولیس بود، این اتفاق رخ نداد و در این هفته تست های مجددی از بازیکنان این تیم گرفته شد که نشان می داد تعداد کرونایی های ذوب کاهش یافته است.

در این باره با ابراهیم تقی پور مربی ذوب آهن تماس گرفتیم. تقی پور می گوید: سه شنبه این هفته، ایفمارک تست هایی از بازیکنان ما انجام داد که طبق آن، قاسم حدادی فر با نتیجه منفی مجوز حضور مجدد در تمرینات را بدست آورد، اما نتیجه تست گیری مجدد ایفمارک از حدادی فر که روز گذشته انجام شد و امروز به دست ما رسید، نشان می دهد که او به کرونا مبتلاست.

تقی پور که فردا باید تیمش را به عنوان مربی در کنار زمین و در غیاب رحمان رضایی محروم هدایت کند، در ادامه می گوید: موضوع اینجاست که حدادی فر از روز چهارشنبه تا جمعه با کل تیم تمرین کرده و با همه نفرات در تماس بوده و همچنین به جلسه فیزیوتراپی رفته و با پزشکان تیم برخورد داشته است. مشخصا این مسئله شرایط تیم ما را بحرانی کرده و ما نمی دانیم چه چیزی در انتظار ماست و آیا حضور حدادی فر در این سه روز، چند نفر از بازیکنان ما را در معرض این بیماری قرار داده است.

تقی پور در ادامه صحبت هایش می گوید: من با آقای رضایی صحبت کردم و نگرانی ایشان، در درجه اول سلامتی بازیکنان دو تیم است ضمن اینکه به هر حال برگزاری این بازی ممکن است باعث ایجاد خطراتی برای پرسپولیسی ها بشود که عازم فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند که به نظر بنده، ریسک برگزاری این بازی حتی بالاتر از مسابقه با نساجی است که در هفته گذشته لغو شد.

تقی پور می گوید: باشگاه ذوب آهن در این زمینه مطیع تصمیم سازمان لیگ و ایفمارک است اما وضعیتی که برای ذوب آهن به وجود آمده، یک وضعیت عجیب و پیش بینی نشده است و این در شرایطی بوده است که حدادی فر تنها به واسطه منفی شدن تستش در تمرینات حضور یافته است و از این بابت مسئولیتی متوجه کادرپزشکی و فنی تیم ذوب آهن نیست.

تقی پور صحبت هایش را اینگونه تمام می کند که به اعتقاد من باید این موضوع را جدی بگیریم.

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1465039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =