محمود فکری: با صدرنشینی فعلی، چیزی به ما نمی‌رسد

سرمربی استقلال می گوید زمانیکه این تیم به استانداردهای لازم برسد، می تواند از قهرمانی صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فکری در حاشیه تمرین امروز استقلال مورد دیدار با شهرخودرو مشهد گفت: جا دارد از تک تک بچه ها تشکر کنم. به هر حال تلاش کردند. یک سری مشکلات و کم و کاستی ها از سال های قبل در تیم بوده است. آنها صبوری کردند. خدا را شکر در هفته ششم توانستیم به صدر جدول صعود کنیم. چه الان در صدر باشیم و چه نیم فصل، اتفاق خاصی را رقم نمی زند و به ما چیزی نمی دهند.

او ادامه داد: مهم این است که فاصله مان با صدر جدول زیاد نشود. با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم، یکی از برنامه های ما این بود که از نظر امتیازی فاصله مان زیاد نشود و بتوانیم خودمان را به بالای جدول برسانیم.

وی گفت: بچه ها تلاش کردند و خدا را شکر اینکه ما بتوانیم امتیازهایی که نیاز داریم بگیریم، اتفاق خوبی بود. در زمانی که برای ما به وجود می آید، بتوانیم کارهای عقب مانده مان را انجام دهیم. یکی از مهم ترین اتفاقاتی که باید برای تیم ما رخ بدهد، ساختارسازی و شخصیت سازی است.
او گفت: ان شالله با گذشت زمان این اتفاق بیفتد. بچه ها نیز باید تلاش کنند که این فاصله لازم تا رسیدن به این اهداف را کمتر کنیم و به امید خدا بتوانیم هم بازی های بهتری را انجام دهیم و اینکه نتایجی در خور شأن استقلال را کسب کنیم.

فکری در مورد اینکه پرسپولیس به عنوان رقیب سنتی استقلالی ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، گفت: با توجه به فضایی که فعلا در فوتبال ایران است، خیلی سخت است که تیم های ایرانی بتوانند به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و به مقام قهرمانی برسند.

او ادامه داد: اگر بگوییم حریفان تیم های ایرانی تا دندان مسلح هستند، کم گفته ایم. امکانات زیادی دارند. بودجه یک بازیکنان آنها به اندازه بودجه کل یک باشگاه ایرانی است. امکاناتی که دارند نیز جای خودش را دارد. بازیکنان ایرانی با توجه به استعداد و غیرتی که دارند، این کم و کاستی ها را جبران می کنند.

فکری گفت: امیدوار هستم که تیم های ایرانی از جمله استقلال بتوانند به قهرمانی برسند و ما ستاره سوم را کسب کنیم و آن شایستگی که در همیشه آسیا داشته ایم را تکرار کنیم.
سرمربی استقلال در مورد برنامه هایش تا پایان فصل گفت: مهم ترین و سخت ترین کار ما ساختارسازی است. در طول 5 تا 6 سال و یا بیشتر در تیم رخ داده که جایگاه ها در تیم عوض شده است. تمام تلاش ما این است که مشکلاتی که در تیم رخ داده است را رفع کنیم و ساختار و شخصیت سازی را به وجود بیاوریم. زمانی که این اتفاق بیفتد، می توانیم خیلی راحت از قهرمانی صحبت کنیم.

او ادامه داد: اگر این اتفاق رخ ندهد، چه من سرمربی استقلال باشم و چه فرد دیگری، به مشکل می خورند. اسم فوتبال ما حرفه ایست ولی از فوتبال حرفه ای خیلی فاصله داریم. امیدوارم تلاش کنیم و از خودگذشتگی بیشتری به خرج دهیم تا به استانداردهای لازم نزدیک شویم و از قهرمانی صحبت کنیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 666666 IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    6 9
    اینو به طرفدارات بگو...پارسال بهار دست جمعی ....با استراجون یه هفته بخاطر آلودگی هوا رفتید صدر ممدجواد ظریف رو فرستادید ایتالیا استرا رو برگردونه.الانم تو بخاطر دو بازی عقب افتاده ما رفتی صدر ...خدا به داد ما برسه اینبار
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 7
    سالی یک هفته با دو سه بازی بیشتر صدرنشین می شوید. بهتر است به همین قانع باشید.
  • 6تایی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    7 7
    درنظر داشته باش که با دو بازی بیشتر نسبت به سرورتون رفتین صدر اون هم با تفاضل گل