مشتریان تلفن ثابت از سامانه‌های غیر حضوری استفاده کنند

مدیرروابط عمومی مخابرات منطقه قزوین گفت: همه مشتریان تلفن ثابت جهت دریافت صورت حساب تلفن و بهره مندی از سایر خدمات، می توانند به سامانه های غیر حضوری شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فریدالدین ایوبی، مدیرروابط عمومی مخابرات منطقه قزوین  ضمن اشاره به دستورالعمل های شرکت مخابرات ایران و وزارت بهداشت در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و جلوگیری از تردد های غیر ضروری و حفظ سلامت  تاکید کرد: تمام مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان می توانند با استفاده از سامانه های غیر حضوری و از خدمات غیرحضوری مانند سامانه ی ۲۰۰۰– سامانه ۲۰۲۰- سامانه۲۰۱۰، وب سایت شرکت مخابرات ایران به آدرسwww.tci.ir ، سامانه خرابی تلفن ثابت ۲۰۱۱۷ و شماره گیری #۲۰۲۰* از طریق تلفن همراه که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات غیرحضوری هستند استفاده کنند و از مراجعه حضوری به ساختمان اداری مخابرات منطقه قزوین پرهیز کنند.
ایوبی افزود: سامانه غیر حضوری خدمات تلفن همراه اول نیز با شماره گیری۹۹۹۰ از طریق تلفن همراه و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از طریق تلفن ثابت امکان پذیر است.
مدیر روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین در پایان تاکید کرد: پیشنهاد ما به مشتریان گرامی تلفن ثابت در سطح استان این است که به منظور جلوگیری از مشکلات و قطع تلفن ثابت و همچنین وصل آن در کوتاه ترین زمان ممکن جهت پرداخت صورت حساب از طریق سامانه۲۰۰۰  اقدام کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1466390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =