ریش‎سفیدها ریش گرو گذاشتند تا گروگان بعد از یکسال و نیم آزاد شود

تسنیم نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر، مرد ۳۶ ساله ایرانشهری پس از ۱۶ ماه اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: مرداد ماه سال ۱۳۹۸ در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با همکاری پلیس ایرانشهر وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۳۶ ساله توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در جاده سرباز- ایرانشهر پس از ضرب و شتم ربوده شده است.

وی تصریح کرد: در پی این آدم‌ربایی کارآگاهان پلیس آگاهی پس از یک سری اقدامات تخصصی هویت آدم‌ربایان را شناسایی کردند و مشخص شد آنها به دلیل اختلافات قبلی این فرد را ربوده و  به کشور پاکستان انتقال داده‌اند و سرانجام با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر  و با همکاری ریش سفیدان  و سران طوایف منطقه آدم‌ربایان بدون دریافت هرگونه وجهی این فرد را پس از ۱۶ ماه  اسارات آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =