خسته کننده و کسل مثل استقلال و ذوب‌آهن

دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در شرایطی به مصاف هم رفتند که به سه امتیاز مسابقه نیاز زیادی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال برای حفظ صدرنشینی و ذوب‌آهن برای فرار از منطقه خطر نیاز زیادی به کسب سه امتیاز داشتند و در چنین شرایطی به مصاف هم رفتند، اما در پایان این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و هیچکدام از تیم‌ها موفق به باز شدن دروازه حریف نشدند تا استقلال دوازده امتیازی و ذوب‌آهن چهار امتیازی شود.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، علی دشتی، میلاد جهانی، عرفان پورافراز، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه (دارکو پیدوف از دقیقه هفتاد)، دانیال مومنی (رضا حبیب‌زاده از دقیقه هفتاد)، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر (علی نبی‌زاده از دقیقه ۵۷)

سرمربی ذوب‌آهن: رحمان رضایی

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، هرویه میلیچ (متین کریم‌زاده از دقیقه ۶۹)، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی (فرشید باقری از دقیقه ۸۰)، آرش رضاوند، وریا غفوری (فردین رابطه از دقیقه ۸۰)، سبحان خاقانی (مهدی قایدی از دقیقه ۶۹) و ارسلان مطهری 

سرمربی استقلال: محمود فکری

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان

دقایق حساس:

 دقیقه یک: میلاد جهانی روی دو اشتباه پیاپی در خط دفاعی استقلال صاحب یک موقعیت گل شد، اما مظاهری شوت خطرناک او را راهی کرنر کرد.

دقیقه نوزده: سانتر دقیق مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر دانشگر همراه شد، اما این ضربه با اختلاف کمی از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه چهل‌وسوم: پس از پاس در عمق تماشایی مهدی مهدی‌پور از میانه زمین، مدافع ذوب‌آهن ارسلان مطهری را خارج از محوطه جریمه سرنگون کرد و داور یک خطا به نفع استقلال اعلام کرد، اما بازیکنان استقلال نتوانستند این توپ را به گل تبدیل کنند.

دقیقه چهل‌وهشتم: کار تیمی استقلالی‌ها به یک موقعیت خطرناک تبدیل شد و پاس در عمق میلیچ و شوت روی پای دقیق احمد موسوی با واکنش گردان به اوت رفت.

دقیقه هفتادوسه: ضدحمله سریع بازیکنان ذوب‌آهن با ضربه بد میلاد جهانی همراه شد و دروازه استقلال بسته ماند.

دقیقه هفتادوهشت: شوت محکم عرفان پورافراز به مرکز دروازه استقلال توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه نود: حرکت عرفان پورافراز با شوت او همراه شد، اما این ضربه کیفیت لازم را نداشت و توپ با اختلاف به بیرون رفت.

این بازی بسیار سرد و بی روح بود و در طول 90 دقیقه کمتر تیم ها روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند. 

۲۵۵ ۲۵۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =