برگزاری جشن یلدا در خانه های کودک ونوجوان بهزیستی اصفهان

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از برگزاری مراسم جشن یلدا در ۳۹ مرکز نگهداری کودک و نوجوان زیر نظر بهزیستی اصفهان خبر داد.

مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به برگزاری مراسم یلدا در خانه های کودک و نوجوان وابسته به بهزیستی اصفهان اظهار داشت: در استان اصفهان بالغ بر ۳۸ خانه کودک و نوجوان به انضمام یک شیرخوارگاه برای حمایت و نگهداری اطفال زیر ۱۸ سال در نظر گرفته شده است که در شب یلدا با کمک خیران جشنواره هایی در این مکابرگزار می شود.

وی افزود: در هر خانه کودک و نوجوان به طور متوسط هشت تا ۱۲ کودک و نوجوان اقامت دارند که با مراقبان خود خانواده ای را تشکیل می دهد و برگزاری جشن یلدا می تواند در این ایام رخوت بار به تجدید روحیه آنها منجر شود.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان در ادامه به تصویب واگذاری مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک زیرنظر بهزیستی به آموزش و پرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم اشاره ای کرد و گفت: هنوز شیوه نامه ها و دستورالعمل های این واگذاری به اداره کل بهزیستی استان اصفهان واگذار نشده است.

وی اضافه کرد: از سال تحصیلی آینده اداره کل بهزیستی استان اصفهان متولی مهدهای کودک نخواهد بود و فعالان این حوزه زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

تعطیلی ۷۵۰ مهدکودک در اصفهان

ناجی به تداوم تعطیلی ۷۵۰ مهدکودک در اصفهان اشاره ای داشت و گفت: در سال تحصیلی جاری با شیوع کرونا ۲۰۰ مهدکودک در استان اصفهان به طور کامل تعطیل شدند و به مرخصی یک ساله رفتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1467641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =