هیأت اسکواش لرستان جزو ۵ هیأت برتر کشور

سیر صعودی اسکواش لرستان مرهون خانواده بزرگ اسکواش استان است .

به گزارش خبرآنلاین از لرستان : در نتایج ارزیابی عملکرد هیات های اسکواش کشور استان تهران با ۸۰۰ امتیاز و استان همدان با ۷۹۰ امتیاز و کرمان با کسب ۷۵۰ امتیاز رقابتی تنگاتنگ با هم داشتند و بترتیب اول تا سوم شدند.
پس از این سه استان بترتیب کرمانشاه ، لرستان و مرکزی و قزوین و قم در جایگاه بعدی قرار گرفتند.
استان های اصفهان و خراسان های رضوی و جنوبی در فصل پاییز افت زیادی از حیث عملکردی داشتند.
منصور داودی نژاد که از تاریخ ۵تیر ماه سال ۹۹در انتخابات هیات اسکواش لرستان با اعتماد مجمع  هیات اسکواش استان به عنوان  رئیس این هیات منصوب شد در اولین حضور خود در ارزیابی و عملکرد هیات های اسکواش  کشور با پشت سر گذاشتن استانهای متمول و با امکانات نشان داد که بی دلیل اعتماد مجمع را به خود جلب نکرده است .
گفتنی است هیات اسکواش لرستان در پایان سال ۹۸در ارزیابی عملکرد هیات های اسکواش کشور با ۵۹امتیاز در رتبه بسیار ضعیف ۲۹کشور قرار گرفت که با انتخاب داودی نژاد به عنوان رئیس استان  هیات تا ۹ماهه سال ۹۹با ۶۹۰امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت .
رئیس هیات اسکواش لرستان گفت:خانواده بزرگ اسکواش لرستان در این مدت اندک از حضوربنده به عنوان خادم این رشته که در این ۵ماهه شاهد تحول جدی و برنامه ریزی مدون اعضای هیات رئیسه به این‌ مهم دست یافتیم .
داودی نژاد گفت: برگزاری مجمع انتخابات هیات اسکواش لرستان ، حضور فعال بازیکنان در مسابقات  اسکواش، برگزاری جشنواره اسکواش در خانه، تفاهم نامه با بخش خصوصی و ارتباط و تعامل با رسانه ها در کنار برنامه های فرهنگی از مهمترین اقدامات هیات اسکواش استان  لرستان  در سالجاری بوده است.
داودی نژاد تصریح کرد:اگر  همدلی ،وحدت و حس مسئولیت پذیری و برنامه مدون کلیه اعضای هیات نبود صاحب این موفقیت و کسب رتبه پنجم در کشور نمی شدیم .
وی افزود:هیات را از رتبه ۳۰کشور تحویل گرفته و به همت خانواده بزرگ اسکواش لرستان به رتبه پنجم رسانده و امیدواریم این رتبه تا پایان سال در یکی از رتبه های اول تا سوم قرار گیریم .
وی از تلاش ها و زحمات و برنامه ریزی شبانه روزی مهردادصالحی دبیر هیات ،مریم‌نصرالهی نایب رییس پرتلاش و فهیم،فرشید گله داری روابط عمومی و عضو هیات رئیسه و کلیه روسای هیات های شهرستانها و کمیته های تخصصی هیات قدر دانی کرد و این موفقیت بزرگ را مرهون تلاش هاو برنامه ریزی مدون این عزیزان میسر شد ودر ادامه راه نیز با همین ریل توسعه اسکواش لرستان را در کلیه ابعاد،همگانی ،قهرمانی و عمرانی به ساحل نجات می رسانیم .
در نتایج ارزیابی عملکرد هیات های اسکواش کشور استان تهران با ۸۰۰ امتیاز و استان همدان با ۷۹۰ امتیاز و کرمان با کسب ۷۵۰ امتیاز رقابتی تنگاتنگ با هم داشتند و بترتیب اول تا سوم شدند.
پس از این سه استان بترتیب کرمانشاه ، لرستان و مرکزی و قزوین و قم در جایگاه بعدی قرار گرفتند.
استان های اصفهان و خراسان های رضوی و جنوبی در فصل پاییز افت زیادی از حیث عملکردی داشتند
و استان چهارمحال بختیاری توانست چند پله فقط در نیمه دوم ماه آذر جایگاه خود را در جدول ارزیابی ارتقا دهد.
رییس فدراسیون کشورمان در پیامی به روسای هیات های صدر جدول بواسطه تلاش بی وقفه و مسولیت پذیری آنان در حوزه مسولیت خود تبریک داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =