روش های کسب درآمد میلیونی گیمر های ایرانی

صنعت گیمینگ در دنیا بسیار سریع رو به پیشرفت حرکت میکند و راه های متنوع زیادی برای کسب درآمد از این صنعت ایجاد و پیدا میشود که میتوان با استفاده از آنها علاوه بر بهره مندی از هیجان و لذت، به کسب درآمد هم پرداخت، امروز کسب درآمد گیمر ها در ایران نیز به صورت های مختلف وجود دارد و از آنها میتوان استفاده کرد.

کسب درآمد گیمر ها در ایران و جهان

این روز ها راه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که میتوان با استفاده از آن ها علاوه بر داشتن حس هیجان و سرگرمی، به کسب درآمد نیز پرداخت، یکی از راه های کسب درآمد گیمر ها در ایران ، انجام بازی های کامپیوتری و راه های کسب درآمد از آن است، این صنعت بسیار بزرگ و پیشرفته که به صنعت گیمینگ شناخته میشود موفق شده است امروزه به یکی از راه های کسب درآمد خوب و مناسب تبدیل شود، به طوری که افرادی که به عنوان یک گیمر حرفه ای در این زمینه شناخته میشوند، با اجرای مناسب بازی و به قول معروف استریم مناسب و حمایت از طرف طرفداران خود، درآمد بالایی را داشته باشند. کسب درآمد در این صنعت راه های مختلفی دارد که یکی از موفق ترین راه های کسب درآمد از بازی ، تولید محتوا است . این موضوع در عرض چند سال گذشته در بین گیمر های کل دنیا به یک روش شدیدا موفق و پولساز تبدیل شده است که میتوان گفت بهترین راه برای شناخته شدن در شبکه های اجتماعی به خصوص یوتیوب و آپارات است .

کسب درآمد گیمر ها از یوتویوب

یکی از روش های کسب درآمد گیمر ها در ایران، که البته یک مقدار دشوار است اما بسیار خوب جواب میدهد، استفاده از یوتیوب است، کسب درآمد گیمر ها از یوتیوب به شکل های مختلفی انجام میگیرد که یکی از آنها همان تولید محتوای مناسب و به خصوص است، به این صورت که اگر شما یک گیمر هستید، در ابتدا یک کانال یوتیوب باز میکنید، یک ویدیوی مناسب گیم را آماده و در یوتیوب بارگذاری می کنید و سپس شروع به فعالیت برای جذب بازدید کننده و فالور برای کانال یوتیوب خود میکنید، اما همه کار در این موارد خلاصه نمیشود .

 یوتیوب برای اینکه به شما بابت محتوایی که تولید کرده اید هزینه ای بپردازد شما ابتدا باید به مقداری که در قوانین یوتیوب اشاره شده برسید و بعد از آن کسب درآمد شما آغاز میشود، یکی از این قوانین کسب 1000 سابسکرایب بری کانال یوتیوب تان هست، بعنی شما برای اینکه بتوانید کسب درآمد از یوتیوب را تجربه و آغاز کنید باید یکی از شرایط که جذب تعداد معنی سابسکرایب است را انجام دهید .

همین الان ده ها گیمر ایرانی در یوتویوب فعالیت دارند و با کمترین سابسکراب درآمد های میلیونی از طریق تبلیغات یوتویوب و حمایت های مالی طرفداران به صورت مستقیم دارند، اگر شا یک گیمر فعال هستید بهتر است همین امروز یک فعالیت خود را در یوتویوب یا سایت های مشابه ایرانی هچون آپارات شروع کنید.

البته یوتیوبر شدن بدون امکانات و هزینه غیر ممکن است، برای مثال اگر شما با موبایل کالاف دیوتی بازی میکنید باید موبایلی داشته باشید که رام کافی برای اجرای بدون نقص بازی کالاف دیوتی موبایل را داشته باشید تا ویدئو هایی که ظبط میکنید با کیفیت بالا باشد.

یا برای مثال برای باز کردن گردونه های جدید بازی نیاز به سی پی میباشد، که برای این منظور باید از سایت موجوجم خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل داشته باشید که نیاز به پرداخت هزینه میباشد.

کسب درآمد گیمرها در ایران

بعد از گذراندن این شرایط و آمادگی کانال شما برای آغاز کسب درآمد، یوتیوب برای ویدیوهای شما تبلیغ نمایش میدهد، یعنی در مابین ویدیو هایی که برای یوتیوب بارگذاری می کنید تبلیغاتی را به نمایش میگذارد و درصدی از آن تبلیغ را به حساب شما واریز میکند، البته نمایش تبلیغ یکی از مواردی بود که شما میتوانید با استفاده از آن به کسب درآمد بپردازید. امروزه نیز کسب درآمد گیمر ها از یوتیوب در اول مسیر خود قرار دارد و میتوان گفت ما کمی تلاش و پشتکار می توان در این مسیر موفق شد.

چگونه از استریم پول دربیاریم؟

شاید از خودتان بپرسید چگونه از استریم پول دربیاریم؟ یکی از پر سود ترین راه های کسب درآمد از گیم در ایران استریم است.

بعد از اینکه شما به تولید محتوا پرداختید و به اندازه کافی رشد کردید و طرفداران اندکی نیز برای خودتان کسب کردید، حالا شما میتوانید به استریم کردن از بازی و یا هر گزینه دیگری برای استریم کردن بپردازید .

به کسی که استریم میکند استریمر گفته میشود، در واقع استریمر به کسی گفته میشود که از بازی که در حال انجام آن است به صورت زنده فیلمبرداری و برای کسانی که در شبکه هایی مثل یوتیوب ، توییچ، آپارات و . . از او حمایت میکنند به نمایش میگذارد تا بازی وی را تماشا کنند .

معمولا استریم چون به صورت زنده انجام می گیرد، هر گیمری که این کار را میخواهد انجام دهد باید قبل از شروع ، کاملا آمادگی لازم برای این کار را داشته باشد، چون علاوه بر زمان زیادی که برای این کار صرف می شود، انرژی زیادی نیز لازم دارد تا بیننده از دیدن استریم خسته نشود .

شما برای استریم کردن نیاز به یک نرم افزار نیاز دارید که معروف ترین آن ها نرم افزار OBS میباشد، بخش استریم سایت آپارات یکی از سایت های ایرانی میباشد که شما میتوانید با استفاده از آن استریم کنید و با استفاده از حمایت طرفداران خود کسب درآمد میلیونی کنید.

برای شروع کسب درآمد از استریم آپارات شما نیاز به یک کامپیوتر با سخت افزار مناسب، اینترنت 4G، نرم افزار OBC، وب کم و ساخت یک اکانت در آپارات دارید، اگر در کار خود پیگیر باشید، میتوانید در کمترین زمان درآمد های عالی را تجربه کنید.

کسب درآمد از استریم

در استریم شما میتوانید از گزینه دونیت یا همان حمایت مالی استفاده کنید و برای خودتان هدف تعیین کنید . به عنوان مثال اگر شما به یک مانیتور برای تکمیل سیستمتان نیاز دارید ، می توانید به عنوان هدف مشخص کنید و با استریم کردن برای طرفداران خود ، از آنها بخواهید تا برای خرید مانیتور شما را حمایت مالی یا دونیت کنند . علاوه بر این اگر شما به یک سطح بسیار حرفه ای از گیمری رسیدید ، میتوانید برای اجرای استریم های خود ، اسپانسر مالی داشته باشید و در استریم خود ، به تبلیغ محصولات اسپانسرتان بپردازید . کسب درآمد از استریم در آپارات ، توییچ ، یوتیوب و. . . در این مدل یکی است  و یکی از راه های کسب درآمد گیمر ها در ایران استفاده از این پلتفرم های استریم است اما هر کدام از این پلتفرم های استریم هم برای خودشان قوانین و گزینه هایی دارند که اگر آنها را رعایت کنید میتوانید از استریم کردن در هر کدام از آنها ، به روش های خود پلتفرم های استریم ، کسب درآمد داشته باشید .

هزار تومان خرج بازیت کن صد برابرش رو در بیار!

بله درست شنیدید، شما برای اینکه بتوانید درآمد میلیونی داشته باشید باید در بازی ها پول واقعی خرج کنید تا ویدئو هایی که آماده میکنید جذاب و اصطلاحا خفن باشد، تا طرفداران شما مجاب شوند به شما حمایت های پیوسته و خوبی بکنند.

برای خرید مطمئن و قیمت مناسب سایت موجوجم به آدرس https://mojogem.com را پیشنهاد میکنم، این سایت دارای نماد اعتماد و درگاه پرداخت قانونی میباشد، و شما هر خریدی داشته باشید را با بهترین قیمت و کمترین زمان ممکن به شما ارائه میکند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468973