۳ نفر
۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰
حقیقی بعد از ۱۴ سال پنالتی گرفت!

ورزش سه نوشت: علیرضا حقیقی سنگربان گل گهر بعد از ۱۴ سال موفق شد یک ضربه پنالتی را مهار کند.

در چارچوب هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، ذوب آهن و گل گهر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفته اند.
در این مسابقه و در همان لحظات ابتدایی بازی، ارسال بازیکن ذوب آهن از سمت چپ به روی دروازه حقیقی باعث سرنگونی محمد سلطانی مهر درون محوطه جریمه شد که مهدی سیدعلی داور مسابقه خطای پیمان رنجبری را تشخیص داد و یک ضربه پنالتی را به سود ذوب آهن اعلام کرد.
دارکو بیدوف مهاجم صربستانی ذوبی ها پشت این ضربه ایستاد و توپ را به سمت چپ دروازه زد اما علیرضا حقیقی با واکنشی دیدنی توانست این پنالتی را مهار کند هر چند روی ریباند توپ، محمد سلطانی مهر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و علی دشتی نیز آن را وارد دروازه کرد.
علیرضا حقیقی در این دیدار موفق شد پس از ۱۴ سال در لیگ برتر یک ضربه پنالتی را مهار کند. او در اولین تجربه بازی خود در لیگ برتر در ۱۸ سالگی با لباس پرسپولیس موفق به مهار ضربه پنالتی علی دایی شد، هیچ ضربه پنالتی دیگری را مهار نکرده بود و در واقع مهار پنالتی دایی، اولین و آخرین باری بود که حقیقی یک پنالتی را در لیگ برتر مهار می کرد.
حقیقی در طول دورانی که در لیگ برتر حضور داشته است، از ۱۶ ضربه پنالتی که به سمت دروازه او شلیک شده بود ۱۴ ضربه در چارچوب بوده که هر ۱۴ ضربه گل شده بود. آن ۲ مورد دیگر توسط خود بازیکنان حریف از دست رفته بود.
حالا حقیقی در هفدهمین ضربه پنالتی که به سمت دروازه اش زده شد، پس از ۱۴ سال موفق به مهار آن شد. البته در ادامه و در دقیقه ۳۵ ذوبی ها یک پنالتی دیگر بدست آوردند که میلاد جهانی آن را به بیرون زد تا بطور کلی از مجموع ۱۹ ضربه پنالتی که به سمت دروازه علیرضا حقیقی زده شده است، او موفق به مهار ۲ پنالتی شده باشد.

بیشتر بخوانید: پیشنهاد حریف پرسپولیس به فرهاد مجیدی

۲۵۳ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =