بازدید معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از پشت صحنه فیلم سینمایی «دسته دختران »

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از پشت صحنه فیلم سینمایی «دسته دختران » بازدید و خواهان تلاش هنرمندان جهت جلوگیری از تحریف دفاع مقدس در آثارشان شد.

به گزارش خبرآنلاین از اروند، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور در دبیرستان ماندگار«رازی» آبادان، از پشت صحنه فیلم سینمایی« دسته دختران»، بازدید کردند.

قدرت اله طمیمیان با تأکید بر اینکه در برخی موارد عامدانه و بعضا ناخواسته شاهد تحریف دفاع مقدس هستیم، تصریح کرد: هنرمندان در همه عرصه ها خصوصا سینما باید تلاش کنند تا با ساخت آثار فاخراز به تحریف رفتن این حماسه درخشان تاریخ ایران، جلوگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت آثاری با موضوع دفاع مقدس باعث می شود تا رشادت های رزمندگان اسلام در تاریخ مملکت باقی بماند و نسل های جدید بتوانند الگوهای بزرگی داشته باشند.

طمیمیان نقش سازمان منطقه آزاد اروند در ساخت این پروژه سینمایی را هماهنگ کننده جهت تسهیل در روند ساخت، کنار عوامل عنوان کرد وگفت: ۷۰ درصد هنرپیشه های این فیلم از هنرمندان بومی منطقه هستند که در کنار بازیگران اصلی ایفای نقش می کنند.

وی اظهار داشت: پروژه سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، توسط بنیاد سینمایی فارابی به عنوان یکی از محصولات سینمایی دفاع مقدس در منطقه آزاد اروند مراحل پیش تولیدش به پایان رسید و از روز گذشته ساخت آن رسما کلید خورد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص داستان این فیلم، توضیح داد: این فیلم روایتی از حماسه مقاومتِ ۳۴روزه شهر خرمشهر در دوران دفاع مقدس است که به نقل از بنیاد سینمایی فارابی، حضور دختران و زنان در رقم خوردن حماسه خرمشهر، برای اولین بار در سینمای ایران به تصویر کشیده می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =