راهنمای استفاده مؤثر از سامانه پیامکی و ارسال پیامک انبوه

امروزه ارسال پیامک تبلیغاتی به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارهای تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کارها به شمار می آید. افزایش روز افزون تعداد پیامک هایی که روزانه به تلفن همراه همه ی ما ارسال می شود گواه همین موضوع است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا بهترین پنل اس ام اس و امکانات آن را به شما معرفی کنیم و خلاصه ای از راهکارهای استفاده از سامانه پیامکی را برایتان بازگو کنیم.

سامانه پیامکی چیست؟

نه تنها در بحث سامانه پیامکی و تبلیغات، بلکه استفاده از هر ابزاری نیاز به شناخت کافی و اولیه دارد. خوشبختانه استفاده از سامانه پیامکی نیازی به داشتن اطلاعات تخصصی و دانش اولیه ندارد. در نتیجه به یک تعریف کوتاه بسنده خواهیم کرد. سامانه پیامکی در حقیقت محیطی در قالب سایت های مختلف است که شرکت ها در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید به مخاطبان خود پیامک تبلیغاتی در تعداد انبوه ارسال نمایید. در این محیط ها امکانات مختلفی برای ارسال و دریافت پیامک فراهم می شود که در ادامه آن ها را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

مزایای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

ارسال پیامک انبوه در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی مزایای زیادی دارد. همانطور که می دانید هر روش تبلیغاتی برای این که نتیجه ی مطلوبی داشته باشد، باید به صورت مستمر و مداوم مورد استفاده قرار بگیرد. بسیاری از کسب و کارها تبلیغات را به دلیل هزینه های هنگفت و سرسام آور میانه ی راه رها می کنند و همین موضوع باعث می شود تا به نتیجه ی دلخواه خود نیز نرسند. استفاده از سامانه پیامکی اما بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی به دلیل هزینه های منطقی و مقرون به صرفه شرایط را برای تبلیغات مستمر کسب و کارها فراهم می کند تا بتوانند استراتژی تبلیغاتی خود را به درستی ادامه دهند.

ارسال پیامک تبلیغاتی نیازی به داشتن تخصص برای استفاده و یا هزینه های جانبی برای تولید محتوا نیز ندارد. تنها پل ارتباطی بین کسب و کارها و مخاطبانشان متن اس ام اس تبلیغاتی است. در نتیجه تنها با ارسال محتوای خلاقانه و تأثیرگذار می توان بیشترین بازدهی را از تبلیغات به دست آورد.

امکانات پنل اس ام اس

همانطور که قبلاً گفتیم در سامانه پیامکی امکانات مختلفی برای دریافت و ارسال اس ام اس در نظر گرفته شده که با استفاده از آن ها می توان به افزایش تأثیرگذاری و بازدهی تبلیغات کمک زیادی کرد و همچنین می توان میزان تعامل با مخاطبان را نیز افزایش داد.

برخی از این امکانات به تفکیک مخاطبان و هدف گیری دقیق تر جامعه آماری مورد نظر کسب و کارها و شرکت ها برای تبلیغات کمک می کنند و برخی دیگر همانطور که گفته شد برای برقراری تعامل و ارتباط دو طرفه با مخاطبین مورد استفاده قرار می گیرند.

ارسال پیامک منطقه ای

باید در نظر داشته باشید که بسته به نوع فعالیت و کالا و خدماتی که توسط شما ارائه می شود، مخاطبان شما می توانند متفاوت باشند. گاهاً ممکن است این تفاوت در منطقه ی زندگی مخاطبان باشد. بسیاری از کسب و کارها مشتریان خود را از بین افراد ساکن در منطقه و حومه ی خود به دست می آورند. در نتیجه ارسال پیامک منطقه ای می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کارهای بومی باشد. در این نوع ارسال کاربر می تواند به تفکیک شهر و استان، پیش شماره و کدپستی مخاطبان خود را انتخاب کرده و به آن ها پیامک تبلیغاتی ارسال نماید.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

اگر قصد دارید تا مخاطبان خود را با توجه به صنف کاری و نوع فعالیتشان انتخاب کنید، باید از ارسال پیامک تبلیغاتی به مشاغل و اصناف استفاده کنید. در این نوع ارسال شما می توانید پیامک های خود را به به تفکیک مشاغل و اصناف شهر مورد نظر خود ارسال نمایید.

ارسال پیامک به آنتن BTS  ایرانسل

یکی از انواع کاربرای ارسال پیامک که نوعی ارسال منطقه ای نیز محسوب می شود، ارسال پیامک به آنتن BTS ایرانسل است. این نوع ارسال قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبانی را می دهد که از دکل ایرانسل مورد نظر شما استفاده نموده اند. همانطور که از نام این نوع ارسال پیدا است، مخاطبان این تبلیغات تنها کاربران سیم کارت های ایرانسل خواهند بود.

ارسال سن  وجنسیت

بسیاری از مشاغل مانند باشگاه ها، مدرسه ها و... و. می توانند مخاطبانی تفکیک شده به نسبت سن و یا جنسیت داشته باشند. استفاده از ارسال سن و جنسیت به این نوع مشاغل کمک می کند تا بتوانند هدف گیری دقیق تری در بین مخاطبان داشته باشند و تأثیرگذاری تبلیغات خود را افزایش دهند.

بهترین پنل اس ام اس

با جستجوی عباراتی نظیر "ارسال پیامک تبلیغاتی" و یا "پنل ارسال اس ام اس" در اینترنت، با سایت های مختلفی روبرو خواهیم شد. همین موضوع انتخاب یک سامانه پیامکی مناسب را برای کاربران و کسب و کارها دشوار می کند. مواردی مانند اعتبار و سابقه ی فعالیت شرکت مورد نظر، قیمت پنل اس ام اس و همچنین تعرفه ی ارسال پیامک را باید هنگام هنگام انتخاب سامانه پیامکی مورد بررسی قرار دهید.

سامانه پیامکی پیام رسان با بیش از ۱۰ سال سابقه و ۲۸۰,۰۰۰ کاربر فعال در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های فعال در حوزه ی ارسال پیامک تبلیغاتی شناخته می شود. ثبت نام در این سامانه رایگان بوده و نیازی به پرداخت هزینه اولیه نداردو همچنین پیام رسان همواره سعی در ارائه ارزان ترین تعرفه ها برای ارسال اس ام اس به کاربران خود می نماید.

اگر قصد ارسال پیامک تبلیغاتی را دارید، برای ثبت نام فوری و رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان می توانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰ پیامک کنید تا ضمن اختصاص پنل اس ام اس رایگان به شما، کارشناسان این سامانه نیز جهت ارائه مشاوره های تبلیغاتی درباره ی بازاریابی پیامکی با شما تماس حاصل نمایند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469840