کشف ۷۶۳دستگاه بیت کوئین در شهرستان آوج

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷۶۳دستگاه تولید ارز دیجیتال غیرمجاز به ارزش ۲۰۰میلیارد ریال در شهرستان آوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهارکرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت های مأموریتی فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی شهرستان آوج با انجام اقدامات پیچیده فنی و اطلاعاتی یک کارگاه واقع در حاشیه شهر "آبگرم" که به عنوان مزرعه تولید ارز دیجیتال بیت کوئین استفاده می شد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه ماموران اداره برق به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه های تولید ارز دیجیتال (بیت کوئین) در این واحد صنعتی شهرستان کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

ابراهیمی ضمن اشاره به کشف ۷۶۳دستگاه ماینر و متعلقات آن، اذعان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات الکترونیکی و رایانه ای کشف شده بالغ بر ۲۰۰میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =