استاندار همدان: استان همدان از وضعیت قرمز خارج شد

استاندار همدان گفت: استان همدان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده، ولی همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی بر همگان الزامی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان ؛ استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرستان‌های ملایر، کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی قرار دارند، تاکید کرد: همچنان توصیه مسئولین بهداشتی بر رعایت پروتکل‌ها بهداشتی همه جانبه است.

سید سعید شاهرخی که در ستاد استانی مقابله باکرونا، سخن می گفت، خاطرنشان کرد: به لطف خدا و همراهی مردم، استان همدان از وضعیت قرمز خارج شده است، اما ضرورت دارد همچنان پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و زدن ماسک رعایت شود.

وی با بیان اینکه طبق آمار دانشگاه علوم‌پزشکی دلیل اکثر مبتلایان به کرونا تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است گفت: هم اکنون شهرستان‌های همدان، نهاوند، تویسرکان، بهار و فامنین در وضعیت زرد قرار دارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مدارس، دانشگاه‌ها، موسسه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی تعطیل هستند، افزود: تردد خودروها به شهرستان‌های با وضعیت نارنجی با پلاک غیر بومی نیز ممنوع است.

شاهرخی اضافه کرد: وضعیت کنونی استان را مدیون همکاری خوب مردم و اتحادیه‌ها و اصناف و رسانه‌ها هستیم که با ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری لازم را داشتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =