فارس نوشت:

بابک خانیان مشاور اجرایی معاونت سینمایی که امور حقوقی نیز ذیل مسئولیت وی تعریف شده، به مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی پیشنهاد داد با کمک صنوف مختلف سینمایی تدوین آئین‌نامه تعیین و نحوه پرداخت دستمزدهای بازیگران صورت گیرد تا در این زمینه دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

بابک خانیان مشاور اجرایی معاونت سینمایی درباره نبود قانون لغو دستمزد از سوی معاونت سینمایی گفت: «در حوزه آسیب‌های موجود در رویدادهای صنفی سینما ما معتقد به پیشگیری هستیم. برای حصول پیشگیری از مشکلات موجود باید زیرساخت‌های قانونی ایجاد شود. من به عنوان مشاور اجرایی معاونت سینمایی که امور حقوقی ذیل مسئولیت من تعریف شده به مدیر کل اداره نظارت و ارزشیابی پیشنهاد می‌دهم تا با کمک صنوف مختلف سینمایی تدوین آئین نامه تعیین و نحوه پرداخت دستمزدهای بازیگران صورت گیرد تا ما شاهد مشکلات در این خصوص نباشیم.»

او گفت: «تدوین آئین‌نامه و مقررات مذکور با همراهی و همکاری صنوف مختلف از جمله انجمن بازیگران، اتحادیه تهیه‌کنندگان و شورای مرکزی کانون کارگردانان امکان‌پذیر خواهد بود و ما از همکاری صنوف دراین باره استفبال خواهیم کرد.»

او افزود: «امسال رویکرد معاونت سینمایی ساماندهی به امور صنفی سینماست. این در دستور کار ما به صورت ویژه و اخص قرار گرفته و برای رسیدن به این امر مهم تدوین و ساماندهی قوانین و مقررات را در دستور کار قرار داده‌ایم.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =