شکوری: نایب قهرمانی آسیا ناکامی است یا برکناری سرمربی در هفته های ابتدایی لیگ؟

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: آنهایی که می گویند سازمان لیگ برای پرسپولیس برنامه ریزی می کند ابتدا به هدف مشترکی برسند و سپس علیه ما صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابراهیم شکوری درباره اعتراض اخیر برخی مربیان لیگ برتری و اعتقاد آنها به جانبداری سازمان لیگ از پرسپولیس در برنامه ریزی مسابقات اظهار داشت: در بیانیه مان اطلاعات لازم را به مردم رسانده ایم و متوجه این جوی که راه افتاده نمی شوم. هرچه فکر می کنیم منطقی در این این مباحث نمی بینیم. باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده و پرچمدار ایران در فینال لیگ قهرمانان شرکت کرد و این برای طرفداران ما و کشورمان افتخار است.

وی افزود: نمی دانم چرا باید مورد این هجمه ها قرار بگیریم؟ به عنوان نماینده ایران و با احترام به تمام تیم ها و هواداران شان در فینال لیگ قهرمانان حاضر شدیم. طبیعی است نمی‌توانیم به صورت همزمان در تاریخ ۲۹ آذر هم در فینال شرکت کنیم و هم در لیگ برتر به مصاف سپاهان یا تیم های دیگر برویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در گذشته تمام این اتفاق ها برای تیم های دیگر رخ داده و خیلی مسابقات بیشتری لغو شده است. شاید اگر واقعا پرسپولیس در ۳-۲ سال اخیر با قدرت در فینال لیگ آسیا و مسابقات دیگر حاضر  نمی شد، سهمیه ایران ۲+۲ نبود و کمتر بود. به عنوان پرچمدار فوتبال ایران در آسیا خود را نشان داده ایم و اکنون هم مطیع برنامه ریزی سازمان لیگ هستیم. تعجب می کنم چرا این هجمه به ما وارد شده است.

شکوری ادامه داد: برخی دوستان در مقطعی گفته اند پرسپولیس ابتدا بازی های عقب افتاده اش را انجام بدهد و سپس در سایر رقابت ها حضور پیدا کند. ما هم اطاعت کرده ایم اما اکنون که بازی های معوقه را برگزار می کنیم، می گویند چرا این مسابقات را انجام می دهیم.  فکر می کنم این دوستان باید بنشینند و با هم سر یک هدف مشترک به جمع بندی برسند و سپس صحبت کنند. تیم ما به حدی قدرتمند است که طبق برنامه اعلام شده بازی می کند.

وی درباره گلایه های مداوم تیم ها از برنامه ریزی سازمان لیگ توضیح داد: واقعیت این برای خود ما هم سوال است برنامه لیگ چه ارتباطی به پرسپولیس دارد؟ تنها گناه ما این بود که تا فینال لیگ قهرمانان پیش رفتیم؟ اگر این گناه است سایر تیم ها به فکر باشند تا راه پرسپولیس را نروند زیرا مورد هجمه های غیر منطقی قرار می گیرند که در شأن فوتبال و ورزش ایران نیست. تیم ما بازی هایش فشرده تر شده اما اعتراضی ندارد. برخی بازی هایی که نمی دانیم دلیل لغوش چه بوده را پیگیری نمی کنیم زیرا مطیع سازمان لیگ هستیم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: یکی از تیم ها گفته بود به دلیل نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فینال می خواستند جو را علیه آن تیم کنند. نمی دانم چهار قهرمانی متوالی در لیگ برتر و دو دوره حضور در فینال لیگ قهرمانان در سه سال نتیجه نگرفتن است یا اینکه هرسال هفته های ابتدایی سرمربی را تغییر داده و نتایج دلخواه هواداران را کسب نکنیم؟ بعد از این صحبت دوستان چندین روز است مشغول تحلیل منظورشان هستیم. 

شکوری افزود: سعی می کنیم بدون صحبت و متشنج کردن فضا در کمال آرامش به کار خودمان برسیم اما هر روز بیانیه ای بیرون می آید. به نظر می رسد دوستان بیشتر دنبال توجیه ناکامی شان هستند. سازمان لیگ تشکیلاتی  دارد که همه باشگاه ها عضو آن هستند. ساز و کار منطقی وجود شاید خودمان هم از همه بیشتر ضرر کرده و معترض باشیم اما این مسایل را در بوق و کرنا نکرده و سعی می کنیم فوتبال خود را در زمین بازی کرده و به مسائل تیم خودمان بپردازیم.

وی ادامه داد: می دانیم دلیل اینکه این همه درباره تیم ما صحبت می شود چیست اما از دوستان می خواهم به تیم خودشان توجه کنند و اگر وارد مسائل دیگر نشویم خیلی بهتر است.

معاون باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو ورزش درباره آخرین وضعیت پرداخت طلب ماریو بودیمیر عنوان کرد: در حال بررسی هستیم تا ببینیم چگونه می توان این کار را انجام داد اما بودیمیر رای قطعی گرفته و باید این مبلغ پرداخت شود. امیدوارم بتوانیم به شکلی عمل کنیم تا تیم دچار مشکل نشود. اگر خبر جدیدی هم باشد اطلاع رسانی خواهیم کرد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =