منتقد با سابقه سینمای ایران در واکنش به انتشار خبر لغو قرارداد میلیاردی یک بازیگر گفت این رقم به قدری غیرعادی است که می‌توان به صحت خبر شک کرد.

خسرو دهقان در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، دیدگاه خود را در مورد قرارداد یک بازیگر سینما چنین بیان کرد: «این رقم بسیار غیرعادی و غیرطبیعی است. شنیدن عقد چنین قراردادی برای همه اهالی سینمای ایران نکته عجیبی است. آنقدر این رقم غیرطبیعی است که به صحت خبر شک می‌کنیم.»

او در مورد حضور ستاره‌ها در سینمای ایران گفت: «ستاره‌پروری در سینما دست ما نیست. ربطی هم به منطقه و کشور و مسائلی از این دست ندارد. حضور ستاره‌ها در سینما کاملاً طبیعی است.»

دهقان گفت: «موجی در مورد حضور ستاره‌ها راه افتاده که فراگیر هم شده و نمی‌توان آن را مهار کرد. آن را ما به وجود نیاورده‌ایم که بخواهیم از بین ببریم. بر این اساس تصور از بین بردن آن نادرست است، اما این موج باید در چارچوب درستی حرکت کند.»

این منتقد درباره تاثیر ستاره‌ها بر فروش فیلم‌های سینمای ایران گفت: «حتماً ستاره‌هایی هستند که حضور آنان موجب فروش فیلم‌ها می‌شود و عکس آن‌ها را روی جلد مجلات می‌بینم. به هرحال بازیگران مشهور برای تماشاگران جذابیت دارد و آنان را به سالن‌های سینما می‌آورند.»

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =