گام اول "ارومیه هوشمند" در دهه فجر کلید می خورد

شهردار ارومیه گفت: فاز نهایی فیبر نوری اختصاصی شهرداری دهه فجر به بهره برداری می رسد. به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد حضرت‌پور با اشاره به پروژه شبکه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه گفت: فاز نهایی این پروژه زیرساختی و ماندگار در دهه فجر ۹۹ به بهره برداری کامل رسیده و عملا گام اول " ارومیه هوشمند " کلید خواهد خورد.

به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان غربی : وی افزود: در شرایط کنونی کشور و لزوم ارائه خدمات شهری و شهروندی کم هزینه ، سریع، امن و پایدار ابتدایی ترین قدم ایجاد زیرساختی متناسب با اهداف هر کلان شهری جهت انتقال اطلاعات در حجم بسیار بالاست و تکمیل این پروژه فاخر اولین قدم موثر و پرقدرت در این امر مهم خواهد بود.

شهردار ارومیه با اشاره به اهداف کلان پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری اظهار کرد: اهداف کلانی همچون ایجاد زیرساخت اصلی شهر هوشمند، ارتباط دستگاههای دولتی و شرکت های خصوصی بدون محدودیت،  اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، تولید علم و انتقال آسان و کم هزینه از این اهداف است و پروژه مذکور قدم غیر قابل انکاری در این راستاست .

حضرت پورضمن اعلام پیشتازی ارومیه در بین سایر کلانشهرهای کشور در خصوص فیبر نوری اختصاصی شهرداری ادامه داد: این پروژه در ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ به طول ۷۱ کیلومتر طراحی و با نظارت مشترک شرکت ایرانسل و شهرداری ارومیه  به مرحله اجرا در آمد و فاز های ۱و ۲ پروژه پایان یافته و به بهره برداری رسید .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =