با فشار وزارتخانه به آقای ایکس رای نمی دهیم!

ورزش سه نوشت:در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، چند تن از اعضای مجمع به شایعات مطرح شده واکنش نشان دادند.

بعد از 7 ماه انتظار قرار است روز شنبه 13 دی ماه انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور 8 کاندیدا برگزار شود. حسین اخلاقی، کمال جوانمرد، یزدان راد، منصور عبدی، محمدرضا کاظمی آشتیانی، سید رضا میرابوطالبی، عبدالمهدی نصیرزاده، حسین یارمحمدیان هشت کاندیدایی هستند که یکی از آن ها روز شنبه به دومین رییس تاریخ فدراسیون پرورش اندام تبدیل خواهد شد. این فدراسیون که حدود 15 سال از تاسیس آن می گذرد، با وجود داشتن چند سرپرست تنها ناصر پورعلی فرد را به عنوان رییس در راس خود دیده و حالا با بازنشسته شدن او همه اهالی این رشته به دنبال انتخاب یک فرد کارآمد برای ریاست هستند.


البته در روزهای اخیر شایعات پیرامون مهندسی انتخابات به اوج خود رسیده و گفته می شود حتی برخی از روسای هیات های استانی از سوی مدیران کل ورزش آن استان تهدید شده اند که حتما باید به یک کاندیدا رای بدهند. با این حال به نظر می رسد روسای هیات های استانی مثل انتخابات برخی دیگر از فدراسیون ها می خواهند استقلال خود را حفظ کنند.


ارجمند: ما به آقای ایکس رای نمی دهیم


آیت ارجمند، رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد درباره فضای انتخابات ریاست این فدراسیون گفت: فضای خوبی برای رقابت کاندیداها مهیا شده؛ اگرچه فکر می کنم اکثر هیات های استانی به این نتیجه رسیدند که با تعامل و همکاری کسی که واقعا توانمند هست را انتخاب کنند. در این میان شاهد برخی بداخلاقی ها هم هستیم. همواره در کشورمان به انتخابات سالم اعتقاد داشتیم، اما این روزها برخی اتفاقات از طرف وزارت ورزش در حال رقم خوردن است. برخی روسای هیات های استانی تهدید شدند که باید به آقای ایکس رای بدهند. وزارت ورزش نهادی است که باید خودش سلامت انتخابات را تضمین کند، اما الان شاهد هستیم باعث اخلال و بی نظمی در روند انتخابات شده. با اینکه اکثر روسای هیات ها از این اتفاقات گلایه دارند، اما باید بگویم ما از هیچ کس ترس و واهمه ای نداریم و به کسی که اعتقاد داریم رای خواهیم داد. انتخاب ما مدیری جوان، با انگیزه، تحصیلکرده و از جنس خود ورزش بدنسازی است.

پژگول: رییس یا دبیر مجمع به شائبه ها پایان دهند


علی پژگول، رییس هیات بدنسازی کردستان درباره شائبه های به وجود آمده پیش از انتخابات گفت: من که با مدیرکل ورزش استان کردستان ارتباط خوبی دارم و با هم هماهنگ هستیم. با این حال معتقدم تاخیر در برگزاری انتخابات باعث ایجاد چنن حاشیه هایی شده. این فدراسیون نوپا باید یک رییس جوان و پرانرژی داشته باشد و امیدوارم شنبه همین اتفاق هم رخ دهد. البته من هم از دوستان شنیدم که از سوی برخی مدیران کل ورزش استان ها روی هیات ها فشار وارد شده. حتی برخی می گویند با ما گفته اند باید رای شما کد داشته باشد. یعنی کلمه ای را در برگه رای بنویسید که بفهمیم شما به کاندیدای مدنظر وزارت ورزش رای داده اید! به نظرم باید رییس یا دبیر مجمع قبل از شروع رای گیری تکلیف این قضیه را روشن کنند و جلوی هر گونه شائبه را بگیرند. باید در برگه رای فقط اسم و فامیل کاندیدای مدنظر نوشته شود. کاندیداها برنامه های خوبی ارائه کردند و ای کاش انتخابات به طور آزاد برگزار شود که هر کسی به فرد مدنظر خود رای بدهد.


زرگری: وزیر نگذارد صیانت وزارتخانه زیر سوال برود


مهران زرگری، رییس هیات پرورش اندام استان زنجان در واکنش به شایعاتی که در آستانه انتخابات مطرح شده، گفت: متاسفانه شایعاتی این روزها دهان به دهان می چرخد. هم مهره هایی که برای انتخابات چیده شده، این فرضیه را تقویت کرده که وزارت ورزش دنبال ریاست یک نفر است و هم صحبت از برخی تماس ها با روسای هیات ها می شود. من به شخصه کاری به شایعات ندارم. من آقای سلطانی فر، وزیر ورزش را خیلی خوب می شناسم. بعید می دانم او اجازه دهد صیانت وزارت ورزش به خاطر انتخاب یک فرد در فدراسیون بدنسازی زیر سوال برود. البته ما که با هر کدام از کاندیدا صحبت کردیم، گفتند گزینه وزارت ورزش هستیم. اگر قرار بود وزارت ورزش گزینه داشته باشد که اصلا نباید انتخابات برگزار می شد. با توجه به اینکه روسای هیات های استانی اکثر اعضای مجمع را تشکیل می دهند، آن ها تعیین کننده رییس آینده هستند. قطعا با توجه به تجربه بالایی که روسای هیات ها دارند، تصمیمی خواهند گرفت که یک خرد جمعی پشت آن است. اعضای مجمه خیلی آگاه تر و عاقل تر از آن هستند که وارد فضای شایعات شوند یا این حرف ها روی نظر آن ها تاثیری بگذارد.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =