گردشگران اسرائیلی مواد مخدر به امارات قاچاق می کنند

ایسنا نوشت: برخی رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که گردشگران اسرائیلی در سفرشان به امارات برای جشن سال نوی میلادی به این کشور مواد مخدر قاچاق کردند.

به گزارش سما نیوز، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، برخی گردشگران اسرائیلی در سفر خود به دبی برای شرکت در جشن سال نوی میلادی، با اینکه می‌دانند کشور امارات قوانین بسیار سختگیرانه و جدی در مورد قاچاق مواد مخدر و یا مصرف آن دارد و مجازات این جرائم از ۲۰ سال حبس تا حتی اعدام را شامل می‌شود، همراه با خود مواد مخدر برده‌اند.

 

این شبکه عبری زبان گزارش داد: حدود ۸۰۰۰ گردشگر اسرائیلی برای جشن سال نوی میلادی به دبی سفر کردند وده‌ها تن از آنها حشیش و ماریجوانا را داخل بسته‌های سیگار و در جوراب‌هایشان قاچاق کردند، علاوه بر این، آنها در داخل اتاق‌های خود در هتل‌های دوبی مشروبات الکلی مصرف کردند.

این تلویزیون به نقل از یکی از جوانان اسرائیلی که به دوبی سفر کرده، اعلام کرد: "مقداری حشیش و ماریجوانا برای جشن‌های شب سال نو قاچاق کردیم تا مصرف سبک و اندکی داشته باشیم، این مخدرها کوکایین نیستند بلکه مواد مخدرهایی سبک هستند و به شکل مناسبی جشن خواهیم گرفت".

این شبکه عبری زبان در سایت خود اعلام کرد که دبی پیش از این به گردشگران و شهروندان اسرائیلی که قصد سفر به این مکان را در روزهای سال نوی میلادی داشتند، توصیه‌هایی کرده و به آنها هشدار داده بود در صورت رعایت نکردن این موارد هزاران شکِل جریمه خواهند شد.

دو کشور عربی امارات و بحرین پانزدهم سپتامبر گذشته در کاخ سفید توافقنامه‌های صلحی را با رژیم صهیونیستی به امضا رسانده و روابط خود را با این رژیم به حالت عادی درآوردند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =